عادت عایی که بقیه فکر میکنن باید یه مشکلی داشته باشی تا انجامشون بدی ♥️🌝 نظر تایید ♥️
4 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
عادت عایی که بقیه فکر میکنن باید یه مشکلی داشته باشی تا انجامشون بدی ♥️🌝 نظر تایید ♥️
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
دلت میخواد عضو یه کلوپ باحال بشی ؟🎀
بیا کلوپ آفتاب☀️
تو کلوپ آفتاب شغلی زیادی هست🩷
و هر شغل برای خودش امتیاز داره✨️
هر هفته جشن میگیریم و خوش میگذرونیم🥳
وقتی روز تولدت بشه کلوپ رو به تو اختصاص میدیدم وبهت هدیه میدیم🎉
عجله کن بیا چون ظرفیت محدوده🍓🫰🏻
برای عضو شدن به پروفایل کاربر ☀️پاستیل☀️برو
منتظرت هستیم🫠
ادمین زیبا پین شه؟
دلت میخواد عضو یه کلوپ باحال بشی ؟🎀
بیا کلوپ آفتاب☀️
تو کلوپ آفتاب شغلی زیادی هست🩷
و هر شغل برای خودش امتیاز داره✨️
هر هفته جشن میگیریم و خوش میگذرونیم🥳
وقتی روز تولدت بشه کلوپ رو به تو اختصاص میدیدم وبهت هدیه میدیم🎉
عجله کن بیا چون ظرفیت محدوده🍓🫰🏻
برای عضو شدن به پروفایل کاربر ☀️پاستیل☀️برو
منتظرت هستیم🫠
ادمین زیبا پین شه؟
همشون منم😂
منمممم
ادامه بده
جهت حمایت از فرند🥲
مرسی مهربون و قشنگم دوست خوبم ♥️🥺🫂
همشون جز اخری
من همشون جز پوست لب کندن
همش رو داشتم جزء قلنج شکوندن🫠
من ۱ و ۲ مخصوصا ۱
اسلاید ۲ من ولی نمیدونم چرا🤣
😂😂
من مورد یک و دو رو دارم ، ولی از صدای قولنج شکستن خیلی بدم میاد ، وقتی میشنوم یه جوری میشم
اوخی 🎀
۱ خیلی بده خودتم بکشی نمیتونی ترکش کنی 😐♥️
دقیقا
همه اسلاید هارو درک میکنم چون تجربه داشتم یا حتی هنوزم دارم،مث سومی و چهارمی
من ۱ و ۳ و ۴
۲ و ۳ و ۴
۱ رو بچه ک بودم داشتم
من ۴ سال ناخن جویدم و امسال تازه ناخنام رو دیدم،خواهش میکنم ازتون نجوید
من هنوزم عادت دارم
نکن این بلا رو سر ناخنای خوشگلت نیار
حالا یکم بلند شده ولی نه زیاد ♥️
درحال ترکم 😂