10 ماه پیش 8 اسلاید 1,903 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (308)
  • آیدا جون لطفا اجازه بده من نظرم رو محترمانه و منطقی بیان کنم :
    تست شما تکراری بود . محتوای زیادی نداشت . اما دلیل نیست بعضی TOHIN کنن .

  • @Jeⁿⁿie
    چرا بی محتوا هست
    میشه دقیقا بگی محتوایش کجاس؟
    ،،،
    بسه دیگه .
    هر چی آیدا هیچی نمیگه .
    الان اگر دوستای خودت بودن :
    واییی عالی بوددد
    فرشته ی منییی
    خدایا عالی بود و اینا
    نوبت بقیه میشه بی محتواااار.

    • فعککککککککککککک نکنم

  • ببین آیدا از نظر محتوا داره ولی می دونی چون چند پست اینجوری ساخته شده بقیه میگن بی محتوا هست ولی بهتره بگیم تکراری هست!
    البته محتواش با بقیه فرق داره به هر حال خوب بود خسته نباشی .

    • نظر دوستان محترمه اما این نشد حرف که اینهمه کاربر تست راجب تستچی بسازن بی محتوا نباشه ولی تا من یه چيزی بسازم بیان جبهه بگیرن..

    • میدونم چی میگی .
      ولی خوب شعور یکی ها سقف رو سوراخ کرده 🥰

  • عالییی

  • @✨️عشق من پونی✨️
    ایدا ی بی شعور
    ،،،
    نظر دادن آزاد هست؛
    و خوب چون این پست چند باز ساخته شده یکسری ها گفتن محتوا نداشت و آیدا هم بهشون احترام گذاشت؛
    وقتی احترام می‌بینید بی احترامی برای چی؟؛
    این حرفت خیلی زشته؛
    یکسری ها کلا چون آیدا دوست ممد هست بهش توهین می کنن یا برعکس بهش نزدیک میشن؛
    این توهین ها به دوستای دیگه ممد هم میشه؛
    اینا خودشون انتخاب نکردن تو لیست دوستای ممد باشن؛
    کارتون زشته که حسودی می کنید و توهین می کنید؛
    می تونید کار بکنید که توهین نکنید؛

  • محتوا گفتن رو درک نمیکنم ، خودم بعضی وقت ها برای شوخی به دوستام میگم ( اونا هم همینطور ) اما اعتقاد دارم اگر بخوام زیر پست کسی بگم باید محترمانه و منطقی باشه 🤷🏽‍♀️☑️

  • عالیییی تر از عالییی😭😭😭😭

  • تست خیلی خوبی بود ، واقعا از همه جور عقاید و نظراتی تو تستچی پیدا میشه ، هیت و نظرات منفی همیشه همه جا هست مهم دیدن اون حرفای مثبت و خوبه .
    موفق باشی 💙💎💙💎🦋🦋

  • عالی❤️

  • @𝗁𝖺𝗂𝗅𝗂
    ربطی نداره کلا تست نظرش وقتی باز باشه همه میتونن هر نظری دوست داشتن بدن چه خوب باشه چه انتقاد
    ______
    ما مشکلمون اینه که اگه مثلا تست چمیدونم مینا بود میگفتین وای چه باحال حق تا فردا فلان فلان
    حالا ایدا اومد اینو گذاشت بی محتواست

    • مینا تست های زیبایی داره و لطفا اسم کسی رو نبرید اینجا که یهو دوستان فکر کنن من اینو گفتم 🌝

    • و ممنونم از دفاعت💗

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.