طنز انیمه ای پارت سه . جهت خندیدن شما 🩷
8 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
طنز انیمه ای پارت سه . جهت خندیدن شما 🩷
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
عه ساکورا جونم🥺❤️
اومدم اینجا هم جار بزنم... :
ماین منههههههههههه😂❤️
عالی بود
درودد !
فن دیمن اسلیر هستی ؟ میخوای یک اکیپ دیمن اسلیری باشه که اونجا با همه حرف بزنی و سناریو های خودتو بسازی باهاشون ؟
پس شانس آوردی کهاین پیامو خوندی !🤝🏻
چون ما اینجا یک اکیپ دیمن اسلیر داریم که اینجا میتونی با بقیه حرف بزنی و خوش بگذرونی :)
برای عضو شدن به پروفایلم برو و تو نظرسنجی بگو کدوم شخصیت خالیه تا یک شخصیت بدیم و بعد با همه حرف بزنی ^^♡
ادمین فرشته پین ؟🌹❤️
نه باکوگو جان کلمه ها رو اشتباه پیش هم گذاشتی میشه تو دورکی البته فکر کنم خودم نفله دو تیکه رو ترجیح میدم
هی بچه ها بیاین خیرات شیر برای لیوای جان
حتی قضیه همش تقصیر مایکی هست هم همش تقصیر مایکیه
اسلاید ۸
من شاگرد اولم بالا تررر بودممممممم نمرمممممم ۲۱ میشد از۲۰dxx
عه تو دازایی چقد باحالی تو منم جری هستم
آره مرسی
تو هم خیلی بامزه ای ☺️💕
مرسی خوشبختم🍓🙆
گوجو و شوتو😎😎
ج.چ:دازای گوجو
سلام دوست گدیمی
سلامممم
عالی
فک کنم یه چند تاش برام تکراری بود
و یادتون نره اینا همش تقصیر مایکیه 🗿👍🏻
خب سه قسمت انیمه ست دیگه
کسی هست اینو نقض کنه؟