خب تابستونه و بهترین موقع برای خواندن تیزهوشان
5 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
خب تابستونه و بهترین موقع برای خواندن تیزهوشان
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
تولدت مبارک عزیزم🥳🥳💝💝
موفق باشی تو تیزهوشان
منم تیزهوشان میخونم و برام پستت کاربردی بود🙌💖💖
نوستالژی🥹
چهار سال پیش بود آزمون تیزهوشان شیشمم🥹
قبول شدی؟
@𝐇𝐚𝐫𝐮𝐤𝐨
نه اتفاقا تایم خوبیه برای شروع آماده میشن
______
:/
من اسلاید آخر رو تو پستم معرفی کردم و نمیدونستم شما اینو قبلا گفتی آخه من خودم پیدا کرده بودم...ببخشید😀🎀
اشکال نداره ولی من و دنبال کن
قبلا دنبالت کرده بودم
😂
قبول شدی؟
من این کتابارو گرفتم خوب بود؛
هوش کمپلکس
هوش فرازمینی ای تی
اسمارتیز یکم سطحش بالاتره و مسئله های ریاضی زیاد داره ولی به درد من نخورد
فرمول ۱
بسته هامم؛
سمپادیوم (این واقعا خفن بود خیلی کامل بود)
جامپینگ
من مالتیپل رو پیشنهاد میکنم. و روزی 200-300 تا تست میزنم
بچه ها هر چقدر بیشتر سخت بگیرید به خودتون احتمال قبولی میاد پایین
من کلا ۱ ماه درس خوندم
ولی اموزشگاه میرفتم و با تکنیکا و اینا اشنایی داشتم
زیادی موافقم
عذر میخوام شما کلاس چندمین؟🙃