بعد از قرن ها تست گذاشتم😂😂 آخه اصن ایده به ذهنم نمی رسید🤡💔
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
بعد از قرن ها تست گذاشتم😂😂 آخه اصن ایده به ذهنم نمی رسید🤡💔
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
چراتوتستچیهمشبایدکاربرایمعروفروبهرخمابکشن؟
چراتوتستچیپستیکههمهساختنروباتنوعبیشترمیسازیوکلیبراشزحمتمیکشیالکیردمیشه؟
چراتوتستچیپستیکهواقعابراشزحمتکشیدیولایقویژهشدندارهویژهنمیشه؟
چراتوتستچیپستسرگرمیوطنزکهزحمتیبراشکشیدهنشدهویژهمیشهولیپستیکهکلیبراشزحمت کشیدهشدهومهمهویژهنمیشه؟
چراتوتستچییهناظرالکیوبدونهشداربرکنارمیشه؟
بایدبهممدحرفامونوبگیم.بعضیکاربراهمفقطحرفشومیزنن.اگهبعضیاواقعااعتراضداریمبهممدبگیمبعضیاهمچاپلوسن(پینشههمهببینن)
85 💀💀💀
شانس ندارم
۱۱ سالگی
دو ماه دیگه هورا
عجب شانسی دارم من
امسال میری پنجم؟
از من کوچکتریییی🥺
اره 🙂
35
حالا اونقدرا هم دیر نیست
اس چهار😢
جواب چالش : ۱۰۰ درصد
59 ؟ 🥲
۴۰😑
بابا آخه کی تو ۴۰ سالگی میره خارججججججج
(واکنش صادقانه عمم😂)
فرصتح،عالیح بودح(شوخی میکنم)
مرسی بابت نظر💗❤️