اومدم با چند سرطان انیمه🤣🤣
15 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
اومدم با چند سرطان انیمه🤣🤣
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
بانگو:(من:دازای) اتک:(من:ارن و میکاسا) توکیو غول:(هنوز کامل ندیدم) تیغه شیطان:(نزوکو) مای هیرو:(مدوریا ایزوکو) عاشقان شیطانی(من:آیاتو_آزوسا) جوجوتسو:( هنوز ندیدم) و یا اگه تو انیمه دیگه ای هم دارید همراه با اسم انیمه بگید🙃
ناروتو( همشون🙃) خیلی انیمه با اسم میدونم ولی دیگه کراشی توشون ندارم
جووون چ خوش سلیقه😂💞
چویا💖💖💖من چویا رو تو سگ های ولگرد بانگو خیلی دوست دارم
لیوای،ارن💖💖💖
لایتو،کو،سوبارو💖💖💖
اینا کراش های اعظم بنده 👆👆👆👆
و البته یاتو در انیمه نوراگامی 💖💖💖
داداچ کراشم روت آفرین خوشگلا رو انتخاب میکنی😂💜
سلام
چالش:
آکوتاگاوا دازای آتسوشی چویا^^
سلام ب روی ماهت ب چشمون نمد چ رنگت آقا منم رو اینا کراشم🐥
خیلی زیادن اسماشونو فراموش کردم اون پسره تو انیمه ساکورا سو که خجالتی هس الان یادم نمیاد
و یوما ایاتو شو و کو یاتوگامی کانامه و زرو دزای لیوای اوسویی جین سان و توموئه میکا و یو
فریدو ساما کوراما و میزوکی
لیندو
میلو و... فعلا همینا تو ذهنمه💔😐 سرش جر خوردم
بیشتر بزار
من پارمممممممممم داداش تعداد کراشات غیرقابل باور مث من هر یک ثانیه رو هزار نفر کراش میزنی ن😂حتما اینجوری ک دوتا تست حالا از کی پاپ درست میکنم دوتا از انیمه و خب اوتاکو ها خیلی خوب واکنش نشون دادن و احتمالا دوتا بعدی هم از انیمه باشه😊