5 سال پیش 6 اسلاید 322 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی طرفداری

نظرات بازدیدکنندگان (14)
  • آخ جون لوکاکلو😍😍😍😍😍اما چرا ع.ا.ش.ق کلویی😂کی بهتر از کاگامی؟؟؟

  • من عاشق لوکا هستم

  • ممنونم به همه

  • واییییییییییی اوقققققققققققققققققق یعنی لوکا جونم عاشق کلویی میشه اه اه 😭😭😭😭😭نموخوام

  • مرسی که هستی عزیز

  • جالب بود.نه من از لوکا و شیپ لوکانت بدم نمیاد.ولی دوست دارم مرینت به ادرین برسه.چون مرینت ادرین را بیشتر دوست داره.همچینین دوست ندارم لوکا تنها باشه و خوشحالم که به کلویی میرسه.ولی معلومه یه تختش کمه که ع ا ش ق کلویی شده🤣

  • منم موافقم

  • عالی بود عالی

  • من از همون اولم عاشق لوکا بودم و شیپ لوکانتی هم دوست دارم😊 ولی هیچ شیپی به پای آدرینت نمیرسه😏
    راستی اینم بگم که لوکا عاشق کلویی نمیشه. چون کلویی ازش بدش میاد و تو قسمت آخر فصل سه بهش گفت گدا •_•

  • من شیب میرکتی رو خیلیییییییییییییییییییییییییییییی دوست دارم شیب لوکانتی را هم دوست دارم چون لوکا مرینت را قلبا د،و،س،ت، دارد
    تستت هم عالیییییییییییییبییییییییییییییییییییییییییییییی عالیییییییییییییبییییییییییییییییییییییییییییییی عالیییییییییییییبییییییییییییییییییییییییییییییی عالیییییییییییییبییییییییییییییییییییییییییییییی عالیییییییییییییبییییییییییییییییییییییییییییییی عالیییییییییییییبییییییییییییییییییییییییییییییی عالیییییییییییییبییییییییییییییییییییییییییییییی عالیییییییییییییبیییی

    • بعد مرینت آدرین رو روده ای د-و-س-ت داره؟😂😂😂

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.