5 سال پیش 7 اسلاید 775 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (31)
  • خوب کشیدی فقط الان چند سالنه

  • چن سالتح؟ من۱۶سالمه و مادرم مربی نقاشیه می‌خوام ایراد کارتو بگم رفع کنی پ ناراحت نشو ...اول اینکه نقاشیات چون طراحیه و سیاه قلم باید بهتر کار بشه حتی نسبت به سنت خیلی خوب نیست و نکته بعدی لیدی باگ و آدرین اصلا خوب نبود گلم و نکته آخر اینکه برای نقاشیات سعی کن بیشتر از سیاه کردن و سایه زدن کنار نقاشی استفاده کنی چون طبیعی تر میشه و جلوه بهتری داره

  • همههخخخی نقاشی هات خیلی قشنگم 😍😍😍😍
    و اینکه نقاشی مورد علاقت اسم یک فیلم ترسناکه 😐😐

  • 😐آآآآآآآآممممم😐رنگ فرشاتون نظرم رو جلب کرد قشنگن........ منم 13 سالمه

  • کلاس رفتی؟

    • نه
      چرا مگه؟؟؟

    • گفتم شاید چون سایه میزنی کلاس طراحی رفتی

    • نه بابا از نقاشی های رنگی بدم میاد کلا از چیزای رنگی بدم میاد
      عق احساس میکنم زیادی شادم

  • نقاشیه ادرین و مرینتو گند زدی

  • خیلی استعداد داری الهه افرین منم نقاشیم مثل تو خوبه یک هفته کلاس طراحی می رفتم و سیاه قلم و ......یادم گرفتم بعد اون یک هفته دیگه نرفتم حوصله ام نگرفت

    • ولی از اولش هم نقاشیم خوب بود

    • الهه کلاس نرفته

    • الهه جریان چیه ؟😐😂عروس کیه داماد کیه منو تو داریم خواهر شوهر میشیم بی زحمت به منم توضیح بده از کنجکاوی دارم میمیرم 🔫😐😂💔

    • مرض بنده بود امیر نمیدنست

  • نقاشیات خیلی قشنگ بود👌👌 با تمرین بهتر هم میشه لطفا به تستای منم سر بزن😙😙❤❤

  • خوب بود.بیشتر تمرین کن😘💖

  • 😐

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.