سلاممم من اومدم با یه تست جدید 🐾🎂🌹 اگه غذا ها ادم بودن غذای مورد علاقه ی شما چی بود 😊⭐🥑
8 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
سلاممم من اومدم با یه تست جدید 🐾🎂🌹 اگه غذا ها ادم بودن غذای مورد علاقه ی شما چی بود 😊⭐🥑
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
سلام 💓🌟
ادمین پست عالی بود .
____
دوست داری یه اکانت فوق العاده رو بهت معرفی کنم ؟ پس میتونی بیای تو اکانت ویکتوریا « توی لیست دوستام » 💓
ببخشید اگه ناراحت شدی !
پین؟
عالی بود🌷
________________________________
یه قرعه کشی ۴۰۰۰۰ امتیازی داریم😉
هر شانس فقط ۳۰۰ امتیاز 🥳😁😇
پس بدووو شرکت کن تا از قرعه عقب نمونی😍👌🏻
به نظرسنجیم(قرعه کشی)سر بزنید🌱✨
پین؟ادمین اگه ناراحت شدی پاک کن
با کوفته البته فقط کوفتههای مامان بزرگم رو دوست داشتم🖤💔
اوخی 🥺
زرشک پلو با مرغ
بک میدی
منم 🌝
خیلی خوبه 🌝🎀
چجوری اسم پستت استیکر دارهههههههه؟
نمیدونم 😂
🌹😂😂عالیییی بود🌹
مرسییییییی 🥑🫠♥️😻🌟🌝
عالی بود
بک میدی؟ 🙂🙃
سلام مرسی🥑✨
حتما ♥️
همشون 😀🌹❤️
عالیییی 💫🌹
مرسی سیسی 🫠♥️✨🍫 🐾🙃
🌸
زرشک پلو با چلو کباب
افرین منمممم 🫠💛✨♥️
گشنم شد 🥲😂
آبگوشت شبیه بهنام بانیه🤣
بهنام بانی اینو ببینه از زندگی لفت میده 😂😁
🤣🤣🤣🤣🤣
👍👍👍🤣🤣😅