اولین تستمه
8 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
اولین تستمه
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
عالی
خب خیلی خوبه که راجب ناروتو فعالیت میکنی نیازش داشتم ولی نمیتونم پستات رو چک کنم چون هنوز قسمت 71 ام😭😭😭😭😭😭(وی تازه شروع کرده)
😂😂😂
اشکالی نداره
مرسی🩵
فقط اس ۶🤡
خداوکیلی بورتو هرجقدر ناروتو خوب بود رو به هاچ داد.
نه اونقدر جن..گ خفنی داشت نه شخصیت های جدید خوبی داشت.
حتی شحصیت های قدیمی هم هیج ابهتی نشون ندادن(جز ساسونارو🤡).
بورتو خودش از همه افتضاح تر بود؛البته خب حق هم داره،هیچ شانسی نداشت نشونش بده،تو ازمون چونین هم تقلب کرد؛هرچی هم میشه بابایی و عمویی کمکش میکنن🤡
تا آخر انیمه رفتی ؟
تا آخر انیمه رفتیییییی؟؟؟
هاااا؟؟؟؟
مرگ در اتک
دادا ناموسا کلا ۳ تا تایتان خوردت زنده شد دیگه
باز هم از این پست ها بساز💙💚💙💚💙💚💙💚💙
(ناروتو و بوروتو)🧡💛🧡💛🧡💛🧡💛
حتما
اسلاید۶😅😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣
عالی بود 🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡
در اسلاید آخر حق میبینم