5 سال پیش 6 اسلاید 6,327 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (47)
  • با جین و شوگا میرم شهربازی بهم میگه بریم یه جای دیگه؟
    وچیپس و پفک باهم میخوریم

  • با جیمین و ته میرم شهربازی ب من میگه ع. ا. ش ق. ت. م وبا هم بستنی باهاش بستنی می خورم واییی یعنی چقدر من خوش شانسم بایس اول جیمینه و بایس دومم تهیونگ وای من غش❤‍🩹

  • ممنون❤🌹

  • عالی بود تنکس😘🤩

  • عالیییییی

  • با شوگا میریم سینما و اونم بهم میگه عاشقمه♥💖من غش

  • با نامجون و جیهوپ می ریم پارک چیپس و پفک می خوریم به من میگن عاشقتم😍

  • جین شوگا
    شهربازی
    عاشقتم
    چیپس و پفک

  • اول بگم من جین لاور عاشقشم مثل خودت البته شایدم بیشتر ❤️😉 حالا نتیجه این درومد 😐
    کوکی میبرتم سینما بستنی میخوریم و ازم خاستگاری میکنه 🙃 جالب اینجاست من همیشه تو تمام تست ها امیدوارم نتیجه سوکجینی در بیاد ولی همیشه ی خدا کوکی درمیاد حتی تهیونگ هم در نمیاد یا حتی شوگا.... فقط کوکی 😐😂 البته اون رو هم خیلییییی دوست دارم ولی امیدم همیشه نا امید میشه 💔😐

  • با تهیونگ میریم سینما و ته بهم میگه عاشقتم و آجیل و شکلات میخوریم 🤩🤩
    عالی بود🤩🤩
    بازم بساز🤩🤩
    من بایسم مکنه لاینن ،بایس اصلیم کوکیه ، بایس دومم ته ته و بایس سومم جیمینا ولی خب من سولو استن یا لاین استن نیستم و مکنه لاینو فقط ۱ درصد از بقیه بیشتر دوست دارم و تقریبا اوتی سونم.😍🤩🤩

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.