2 سال پیش 5 اسلاید 452 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی فیلم و سریال

نظرات بازدیدکنندگان (26)
  • سلام میخوای عضو یک کلوپ خوب و عالی اصلا بی نقص بشی کلوپ ستارگان یک کلوپ پر از حقوق و امکانات در ضمن هر شغلی که دلتون بخواد رو انتخاب می کنید و ما فقط حقوق اون شغل را بهتون میگیم راستی این کلوپ هیچ شرطی هم نداره پس هر چه سریعتر به پروف کاربر هدیه سر بزن و به نظرسنجی کلوپ ستارگان برو

  • اسلاید ۱
    اون پسره رو اشتباه نوشتم ایم جو کیونگ اسمش ایم جویونگه..

  • روبه کسایی که میگن دونده دوست داشتنی از زیبای حقیقی اسکی رفته: خب اره چند تا چیز شبیه هم داشتن ولی به موضوع کلی فک میکنین؟ دوتاچیز کاملا متفاوتن!!

  • اوکی ولی ته سونگ🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐😂

  • زیبایی حقیقی بی نهایت کلیشه ایه و دونده ی دوست داشتنی هم از روی زیبایی حقیقی ساخته شده ، دیگه حرفی میمونه ؟
    البته دوتاشون قشنگن ولی خیلی کلیشه ای هستن

    • بنظرم نباید همچین اسکی رو روشون بزاری چون این نظر شخصیته نه کلیشه..
      چون مثلا فلیکس دراما نمره دونده دوست داشتنی رو 9.1 داده و بالای نه هم عالی به حساب میاد..
      پس لطفا اسم الکی نزار💖💖

    • فکر نکنم فیلیکس دراما بر اساس خوب بودن امتیاز بده ، بر اساس معروفیت امتیاز میده ، معروفیت با خوب بودن فرق داره ، الان دونده ی دوست داشتنی خیلی معروفه ، ولی چیز هایی مثل پسر پولدار خواننده ، سفر در زمان ، و مثلا اسلوموشن شدن های خیلی زیاد ، اینا کلیشه هستن ، البته من فقط راجب دونده ی دوست داشتنی و زیبایی حقیقی حرف نمیزنم ، بیشتر سریال های کره ای اینطورین ، تازه ، من نگفتم سریال خوبی نیست که ، من فقط گفتم کلیشه ای هست ، همین ! :)

    • نه عزیزم این اسمش کلیشه نیست تو ی فیلم بگو که همچین داستانی داشته باشه..
      ببین نمیان که فیلم رو کپی بسازن حالا شاید یه آیدولی چیزی تکراری باشه ولی اسمشو نمیتونی بزاری کلیشه فقط چون یکمیش تکراری..
      پس نظر شخصی و قاطی نکن😊💗💗

  • دونده دوست داشتنی >>>>

  • تستت عالی بود زیبا خسته نباشی 🌷😺

  • زیبای‌حقیقی>>>

    راستی ادیتاتم اصلا بد نبودن که می گفتی افتضاح 😌🦋
    راستی اگه تونستی یه ذره واسم امتیاز بریز تازه واردم💕🥢🌙

  • چون کارگردانشون یکی بود

  • من خودم اون وو رو خیلی دوست دارما
    ولی این حق سوجون نبود👺🤝🏻

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.