نقاشی های من
9 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
نقاشی های من
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
من دوست دارم از هلیکوپتر بپرم ولی میترسم بمیرم 🤣
دور از جنونت
💙💙💙
ج.چ:کوهنوردی و پریدن از ارتفاع🫀🤏
ج چ:الفرار فرار میکنم میرم
حا
اسلاید 5 رو خودت نکشیدی نه؟
نه عزیزم قرار بود نقاشی عموم و بزارم که نشد اینو گذاشتم تو بقیه کامنت هام گفتم
آها
عزیزم من خر که نیستیم
میفهمیم..
اس ۵ و ۷ مال خودت نیست امضا هم نداره، سبکسم کلا فرق داره با بقیهشون
ما*
اسلاید ۵ مال خودت نیست😄
اسلاید ۳ مال خودت نیست از پینترسه
عزیز جان پنج و که ده بار گفتم مال خودم نیست ولی امضائ سه رو بنگر💔
توجه توجه!
لطفا قدرت دید خود را بالا ببرید تا دچار سوء تفاهم نشود.
باتشکر
اشتباه فامیلی بود
ینی چی اشتباه فامیلی ؟؟؟
کاش اس۵م امضا زده بودی
ج.چ نمیتونم بگم
آره خیلیا نتونستن😂💔
پنج و شیش و هفت و هشت مال خودت نیست
عزیزم !
ما احمق نیستیم
من در حد آموزش نقاشیم
اولا مودب باش دوم من که گفتم اس پنج مال خودم نیست بعد تو رو مبلی قهوه ای رو نمیبینی که تو اکثر نقاشی ها هست خود تخته شاستی رو نمیبینی
تا زه هنر خیلی عالی تو نکوب تو سر بقیه من خودم تابستو کلاس آموزش نقاشی دارم
تو امضائ منو نمیبینی🔥
من حاضرم از همه نقاشی ها با عکس خودم یه تست بسازم
امضائ من یا ضربان قلبه یا اسمم
shicarizica❤
این امضائ منه