هاااااای ی مدت نبودم ممنون ک حمایت هاتونو دریغ نکردین:)
8 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
هاااااای ی مدت نبودم ممنون ک حمایت هاتونو دریغ نکردین:)
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
منم نقاشیم خوبه و اسکیت و اسکیت رو یخ تو اینا استعداد دارم
استعداد های جونگ کوک خیلی بیشتره بچم کوهی از استعداده 😂😐💜 کلا اعضای بی تی اس استعداد هاشون فقط و فقط همینایی نیست که گفتی خیلی بیستر استعداد دارن:)
عالی بود 🥰
من نقاشیم خوبه ولی نه در حد کوک🤩
به تستای منم سر بزن😘
منم نقاشیم خوبه همش در حال نقاشی کشیدنم:)آره کوک خیلی خیلیییییی با استعداده بچم 😐💜
و راستی بنده استعداد کوک را دارا هستم😊😂😂😍😃
منم:) ولی کوک بهتر از ما ها نقاشی میکشه بچم کوک ناموصا با استعدادههههه😐💜 من بایسم کوکه بایس رکرم تهیونگو جین و جیمین ولی کلا همشونو. دوس دارم🙂
ج چ : نمد لااقل یه اولین کلمه اش رو راهنمایی کن😐
عالی بود
چالش:مریم
ممنون اسمم مریمه:)و بیشتر با اسم کیم ماریا فعالیت میکنم💜😊