5 سال پیش 10 اسلاید 46 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی طرفداری

نظرات بازدیدکنندگان (23)
  • عالی بود
    لایک هم کردم عزیزم⁦❤️⁩

  • بلی همه کیوتن 🌈🍉🌈🍉🌈💋🍉🌈🍉🌈 عشقای من

  • بنظرم کیوت ترین کیهیون و مینهوک و جوهان 💋💜💛💚💙❤️

    • اوهوم❤
      ولی میدونی که همشون در حد المپیک کیوتن🥺🦋

  • لایک کن دیگه گناه دالم🥺
    چالش:کیوت ترین عضو منستااکس از نظرت کیه؟
    عالییییییی خیلی خوب بود👌😻😻
    ج چالش : شونوییی کیوتچه منننننن😍💖

  • عالی بود اجی
    من از جوهان خیلی خوشم میاد
    ولی همشون خوبن
    لایکیدم
    موفق باشی

    • ممنون آجی💙
      منم خیلی دوسش دارم💗
      ممنون❤
      همچنین💜

  • عاجی میشی؟
    من نرگس 15 سالمه

    • البته
      من رکسانام
      ۱۲ سالمه میرم ۱۳
      ملقب به سنپای و تینی
      هر چی دوست داری صدام کن
      خوشبختم💜🥺
      ممنونم💞

    • خوشبختم💖

  • ج.چ: به نظرم همشون بخصوص کیهیون و جوهان البته همه 😂😂(خوددرگیری دارم💔😁)

    • وای تو چقد منی😁❤
      منم نمیتونم بگم کدوم کیوت تره(من خوددرگیر ترم)😐💔

    • اجی خودمی دیگه😂🖤💜⁦❤️⁩⁦❣️⁩

  • عالی بود اجی شاید چن تاشو نمیدونستم😁🥰💜🖤⁦❤️⁩⁦❣️⁩⁦❤️⁩⁦❣️⁩⁦❤️⁩🖤💜💜🖤
    خیلی خوشم اومد بازم بزار وقت کردی از جوهان هم بزار😁

    • ممنون❤❤❤
      حتما زنبورمون رو هرگز فراموش کنم حتما میزارم💜

    • 🥰🖤💜

  • عالی بود ❤
    به نظر من کیهیون کیوت ترین عضوه گروهه 💛🤍🧡

    • مرسی💙
      اوهوم ولی از نظر من کیوت ترین عضو جوهانه البته که همشون خیلی کیوتن💜
      هرکس نظری داره❤
      ممنون که تستو انجام دادی💙

    • مرسی💙
      اوهوم ولی از نظر من کیوت ترین عضو جوهانه البته که همشون خیلی کیوتن💜
      هرکس نظری داره❤
      ممنون که تستو انجام دادی💙

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.