از توکیو ریونجرزع دوزتان
5 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
از توکیو ریونجرزع دوزتان
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
توجه💗توجه💗
کسایی که میخوان از انیمه های دیگه بزارم، فقط این کامنت رو لایک کنن! مرسی
چه ج.ذاب! تو دختر ش.ری هستی..با دراکن و مایکی صمیمی ای.سنجو دوست صمیمیته.مبتلا به هتروکرومیا(یه نوع بیم.اریه ولی بنظرم جذابه)زیاد قدرتمند نیستی.البته اینم بگیم که تو فردی سرد هستی.
با باجی هم صمیمی هستی ولی باهم مشکل دارین و برای اینکه حرسشو درارید بعد مدرسه چند ساعت با چیفویو وقت میگذرونی
________________@_@
ایول به خودم😂
چه ج.ذاب! تو دختر ش.ری هستی.. با دراکن و مایکی صمیمی ای. سنجو دوست صمیمیته. مبتلا به هتروکرومیا(یه نوع بیم.اریه ولی بنظرم جذابه) زیاد قدرتمند نیستی. البته اینم بگیم که تو فردی سرد هستی. با باجی هم صمیمی هستی ولی باهم مشکل دارین و برای اینکه حرصشو درارید بعد مدرسه تا چند ساعت با چیفویو وقت میگذرونی
چه ج.ذاب! تو دوست صمیمی چیفویو و تاکه میچی هستی و چیفویو...بهت ح.س داره! تو خجالتی، درونگرا، مهربان و دلسوز هستی! عاشق نقاشی و موزیک هستی و یه مهارت خاصی داخل هنر داری! واو.. عالیه دختر
جالب بود بهبه
وویی بهت میخوره
عشقم عااالی بود💔💔💔
مرسی نفس
چه ج.ذاب! تو دوست صمیمی چیفویو و تاکه میچی هستی و چیفویو...بهت ح.س داره! تو خجالتی، درونگرا، مهربان و دلسوز هستی! عاشق نقاشی و موزیک هستی و یه مهارت خاصی داخل هنر داری! واو.. عالیه دختر
واقعا همه چیز رو درباره ی شخصیتم درست گفت 🥲
اوخییی کاوایی
عالیهههه 🫀🌷
میسیی
سلام بشههه 😭🌷
دروددد
چه ج.ذاب! تو دختر ش.ری هستی.. با دراکن و مایکی صمیمی ای. سنجو دوست صمیمیته. مبتلا به هتروکرومیا(یه نوع بیم.اریه ولی بنظرم جذابه) زیاد قدرتمند نیستی. البته اینم بگیم که تو فردی سرد هستی. با باجی هم صمیمی هستی ولی باهم مشکل دارین و برای اینکه حرصشو درارید بعد مدرسه تا چند ساعت با چیفویو وقت میگذرونی!
عیجان
چی شدی