2 سال پیش 5 اسلاید 258 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سایر

نظرات بازدیدکنندگان (27)
  • عالی بود🌸
    بک میدم✨
    پین؟

  • عالی بود
    تولدت مبارک🎊🎉🎊

  • منم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ به دنیا اومدم!

  • من هفتمی درحال نگاه کردن به نهمی های مدرسه که مسخرم میکنن چون دوسال ازم بزرگترن درصورتی که فکر میکنن 20 سال ازم بزرگترن:)

  • اهم کاور تون خانمی ۴ انگشت بجای ۵ انگشت داره🤣

    • بله ببخشید برای هوش مصنوعی هستش

  • همه ی دهه نودی ها مثل هم نیستن که..
    خیلی هاشون از من دهه هشتادی بیشتر میفهمن..

  • من الان مرداد نودم
    بابا صاف کردن بچه ها منو
    وای تو درک و شعورت خیلی بالاتر از یه نودیه
    ول کنین بابا

    • من این تست رو نساختم که کسی به من بگه که از همه درک و فهمم بیشتره . هدف من از ساخت این تست فرق گذاشتن بین نودی ها نبود . همه ی ما دهه نودی هستیم و از یه خاکیم . حتی خیلی از دوستان دهه هشتادیمون هم مثل ما هستن . هممون از یه نگاه داریم نگاه میکنیم و هممون داریم درکش میکنیم .

    • بله فهمیدم

  • دیدین کلا تو اینستا مینویسن؛]
    استایل من و دوستم:👗
    استایل دهه نودیا: (لباس مشکی نداریم تو شکلکا😂)
    ...من که خودم اینستا ندارم با گوشی مامانم میبینم🥲🤝...
    تازشم من اصلا لباس مشکی تو کمدم ندارمممم یعنی فقط دو سه تا دارم •••

    • بعضیا اصلا درک ندارن حالا واقعا لباس من مشکی باشه؛
      با لباسم قراره درس بخونم؟ با لباسم باید درک و شعورمو نشون بدم؟
      نمیفهممشون

    • اوهوم

  • واقعا حق میگی منم دهه نودی‌ام و خب همه منو مسخره میکنن و بد میگن
    مثلا میگن که دهه نودی یه نسل سوخته است یا مثلا خیلی پررو هستن

  • من ۸۹ به دنیا اومدم فقط یه ساله

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.