2 سال پیش 5 اسلاید 94 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سایر

نظرات بازدیدکنندگان (19)
  • تولدت کلی مبارک
    ان شاء الله که بهترین ها برات اتفاق بیوفته🌱

  • تولدت مبارک 🥺

  • 🥺?𝖦𝗁𝗈𝗋𝖻𝗈𝗇𝗍 𝖻𝖾𝗋𝖺𝗆 𝗆𝗇 𝗄𝗂𝖺 𝖺𝗓𝗂𝖺𝗍𝖾𝗍 𝗄𝗋𝖽𝗇

  • اوآاآاا چرا اخه به این دخمل خوب اذیت کردید:://////
    میخوای دعواشون کنم🙂

  • من پنج سال ازت کوچیکترم ولی هر موقع خواستی میتونم کنارت باشم و اگه به کمکم نیاز داشتی من هستم.

  • سلام سلام من یه دختر کتاب فروشم که به تازگی آنلاین شاپم رو داخل ایـ.تا باز کردم و تمامی کتاب هام رو با تخفیف تقدیم میکنم اکه لینکشو میخوای لطفا بیا پیوی:)

  • به حرف های مسخرشون اهمیتی نده منم افسردگی داشتم و بابات این چیزا خیلی اذیت میشدم و الان بی نهایت زودرنج هستم و زود عصبی میشم درکت میکنم

  • کیا بهت بی احترامی کردن🗿بگو برم بزنمشون🗿

  • هی رفیق..بیخیال این آدما که فقط بلدن انرژی منفی تزریق کنن..
    مراقب حال خوبت باش-
    باشه؟

    • ممنونم که هستی ، منم دوست ندارم بهشون چیزی بهشون بگم اما نمیتونم همیشه اون نقاب خوش خندم رو نگه دارم

    • ممنونم که هستی . بودنت برام خیلی با ارزشه🥺

    • حق داری..آدمیزاد نمیتونه همیشه تو خودش بریزه-
      به اونا و طرز رفتارشون بخند و بی اهمیت باش)

    • عیجانم))
      اگه زمانی به کمک خواستی یا حس کردی نیاز داری با کسی حرف بزنی میتونی روم حساب کنی؛

    • به جواب اون ریپلایت؛
      ممنونم که درکم میکنی نظرت برام انقدر بارزشه که نمیدونی یاده دوستم افتادم که همیشه به همه انرژی مثبت میده🥲

    • همیشه روت حساب میکنم به عنوان یک دوست با ارزش میدونمت مرسی هستی❤️❤️‍🩹

  • میتونی دوست من باشی ! من راه و چاه و یادت میدم و دوست خوبی برات میشم ....میشم غم خوارت و نمیزارم کسی بهت هیت بده!

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.