2 سال پیش 7 اسلاید 727 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی خودشناسی و شخصیت شناسی

نظرات بازدیدکنندگان (53)
  • شما آدم بسیار اجتماعی هستید!

    شما یک آدم پر شور و شوق هستید ،و همیشه سعی دارید در اجتماع باشید

    تعداد پاسخ صحیح7
    تعداد پاسخ غلط0

  • شما آدم اجتماعی نیستید!

    میتوانید خود را ارتقا دهید ،از جمعیت نترسید سعی کنید که در اجتماع باشید تا آدمی اجتماعی شوید

  • شما کمی اجتماعی هستید!

    شما آدمی اجتماعی هستید اما می‌توانید که بهتر شوید
    آدم پر شور و اشتیاق بهتری باشید

  • شما آدم اجتماعی نیستید!

    میتوانید خود را ارتقا دهید ،از جمعیت نترسید سعی کنید که در اجتماع باشید تا آدمی اجتماعی شوید

    تعداد پاسخ صحیح0
    تعداد پاسخ غلط7
    درصد صحیح شما به 0% درصد سوالات پاسخ درست دادید

    • بهتره خودت رو ارتقا بدی

    • کاش منم میتونستم.......................................مثل تو باشم
      من تازه کلی سعی کردم تمایلات اجتمعاعیم رو کم کنم تا درونگرا تر بشم و درصد درونگراییم از 0 به 4 درصد رسیده
      اونم تو 2 سال!
      چقدر دیگه باید تلاش کنم به 100 برسه؟؟

  • شما آدم اجتماعی نیستید!

    میتوانید خود را ارتقا دهید ،از جمعیت نترسید سعی کنید که در اجتماع باشید تا آدمی اجتماعی شوید

    _______

    خببب ، اجتماعی نبودن دلیل بر این نیست که از اجتماع میترسم ! شاید فقط درونگرام

    • بله،بله حتما
      به هر حال هرکسی درون و بیرون خودش رو داره
      و من منظورم این نبود که از اجتماع میترسی 😊

    • درسته 🌷
      متشکرم 🔮🌷

  • اجتماعی نیستم با افتخار 😂😔

    • کاش منم اجتماعی نبودم کاش بجای 4 درصد، 100 درصد درونگرا بودم

    • چرااا

  • شما آدم اجتماعی نیستید!

    میتوانید خود را ارتقا دهید ،از جمعیت نترسید سعی کنید که در اجتماع باشید تا آدمی اجتماعی شوید

    تعداد پاسخ صحیح1
    تعداد پاسخ غلط6

  • نتیجه ی من اشتباه بود. من خیلی اجتماعیم از نظر خودم.

    • عیبی نداره شاید که به کارهای دیگه اجتماعی هستید

    • اوکی گرفتم :) تنکیو

    • اها

  • شما کمی اجتماعی هستید!

    شما آدمی اجتماعی هستید اما می‌توانید که بهتر شوید
    آدم پر شور و اشتیاق بهتری باشید!
    نه من خیلی اجتماعیم کم نه.
    خودشم یکی از سوال ها اشتباه بود. گفتی سخنرانی یا شنونده گزینه هم گذاشتی صحیح یا غلط. من الان چ بدونم کدومش جواب سواله.

    • بعد دو ماه جواب دادی الان من نمیفهمم منظورتو😂🤦

  • نیستم شت/😶

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.