5 سال پیش 6 اسلاید 165 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی اطلاعات عمومی

نظرات بازدیدکنندگان (7)
  • خیلی ترسناک نیستن من از مامان مامان بزرگم مامان مامان بزرگم یه ارثی بردم که می تونم اجنه و همچین موجوداتی رو ببینم اوناوقتی بهتر ببینیشون با دقت نگاهشون کنی شکلی مظلوم بی گناه پاک دارن با انسان ها هیچ کاری ندارن بر عکس کمک هم می کنن اجنه ای که انسان رو بخواد ازیت ازارد بده وجود نداره من تا الان خیلی از این چیزا دیدم و یه بار یکی از خونه ای تو شیراز بودیم داشتیم اما با ما هیچ کاری نداشت که آخرش برگشتیم تهران اون واقعا موجود مهربونی بود یه بار نزدیک بود پام رو بزارم رو شیشه اون نذاشت

  • خیلی دوست دارم برم قلعه ی جنی عاشقققققق ماجراجویی ام 🙃😛*) شایدم به نظر بعضی ها دیوونه ام🤪 ولی بگم خیلی خیلی خیلی خیلی دیوونم 🤪🤪🤪😂

    تست عالییییییییییی بود💗💓💗💓💗💓

  • وایییی واقعا دلم میخواد برم و از نزدیک این جاهارو ببینم😬😂

  • من هزار بار رفتم کیش و رفتم پیش کشتی یونان و دور و برش ولی اینجور جایی نبوده

  • می خوام ببینمشون ولی تو روز نمی خوام بمیرم هنوز نوجونم ارزو دارم

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.