بریم چند مورد از عجیب ترین و خنده دار ترین خوابهارو ببینیم (مخصوص اوتاکوها)
4 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
بریم چند مورد از عجیب ترین و خنده دار ترین خوابهارو ببینیم (مخصوص اوتاکوها)
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
اما هستم دوستان
چه بامعنیی
هسبه
این چه سمیهههه
سم اسیدیههههه
شبیه کلمات عربیه....
وااای
من یه بار خواب دیدم با گوجو نوبارا یوجی و مگومی رفتم پارک بعد من داشتم با گوجو الاکلنگ بازی میکردم نوبارا و مگومی هم رفتن نشستن لبه سرسره سرشونو گذاشتن رو هم خوابیدن.. بعد من به یوجی علامت دادم برو تو سرسره بیا پایین که با پا بری تو کمرشون🗿😭🤣💔
عررررر😂🤣🤣🤣
🤣🤣
مالی هستم 😂😅
جرررر😂😂😂
سم نبود که اسید بود😂😅
مدی
سلام مدی😂
ما یه لیگ داریم ...
به اسم●لیگویلنها● ما دقیقا لیگ ویلن ها هستیم که لیگمون از لیگ ویلن های واقعی الهام گرفته شده ... میتونی عضو شی...
با عضو شدن معمولی ۱۰۰۰ امتیاز میگیری... ولی یه سری چیز هست که با انجام دادنشون میتونی ۳۰۰۰ امتیاز بگیری...
ما الان در حال عضو گیری هستیم...
پس بهتره اگه میخوای زودتر عضو شی.
اسم اکانت تاسیس کننده : شیگاراکیتومورا
مایل به پین؟
مایل ولی تازه کارم نمد چجوری پین بدمಠ_ಠ
🥸
جچ:شیا•-•
٬-٬
کنی
انی
رنی