ناظر اگه مشکلی داره اصلاح محتوا رو بزن منو درک کن برای تست زحمت کشیدم
7 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
ناظر اگه مشکلی داره اصلاح محتوا رو بزن منو درک کن برای تست زحمت کشیدم
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
لایکات صد بود رند بود دلم نیومد لایک کنم
چقدد حقققق
مرسی
واقعا حق بود بعضی از اوتاکو ها انتظار دارن بشینی کللللل کللللل انیمه ها تو هر ژانری بببنی
ولی من خودم اوتاکو هستم از بچگی و قصد توهین ندارم
دقیقا اونایی که این حرفو میزنن اوتاکو نیستن
یکی از معنی های اوتاکو بودن علاقه به فرهنگ و آداب و رسوم ژاپنه✨
اینم هس
من اوتاکو بودن واقعیو توی این میبینم که از دنیای واقعی خیییلی فاصله نگیری و کل روزت رو پای انیمه بزاری، یا مثلا بگی یه اوتاکو فقط انیمه میبینه.چون خودم هم اوتاکو ام هم انیمیشن دوست دارم ولی ملت میگن اوتاکو نیستم 😐🚶♂️
حق
حق تا ابددد
💗💜
دنبالی ممنون میشم دنبال کنی💙💫
دنبالی
عالییییییییییییییییییی
مرسی
رهگذری بگذشت و شعری خواند🚶♀️
خسته نباشید! عالی بود!
مرسی
حق میبینم
💜