سلام دوستان. من این روزا در تلاشم که همرو شاد کنم و امیدوارم این تست به شما کمک کنه🙂
4 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
سلام دوستان. من این روزا در تلاشم که همرو شاد کنم و امیدوارم این تست به شما کمک کنه🙂
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
هم خیلی از آدما گریه نمیکنن چون نمیخان بقیه بفهمن که غمگینن
اینطوری نمیتونی تشخیص بدی کسی غمگینه یا نه ما غمگینا جوک میخونیم چون میخوایم غممونو فراموش کنیم خیلی میخندیم چون نمیخوایم بقیه بفهمن تو چه خالیم پس اینا ربط به غمگینی نداره
منظورم این بود که خب میتونی بعضی وقتا آدما اینقدر ناراحت هستم که نمی تونن بخندم وگرنه درست میگی😊
جیغغغغغغغغ
برش میدارم از رو زمین میندازم بیرون
ج چ: سوسک را خشک مینماییم...و به عنوان مجسمه روی شیر گاز قرار میدهیم (کارای بابام)
راستی...من خودم ادم افسرده ای هستم اما همیشه فیک میخندم...دلیل بر این نمیشه که ادم شادیم...
از نظر ظاهر اره...ولی باطن خیلی غمگینی دارم... 🙂✨
اوخییی🥺😢
من درکت میکنم خودمم یه زمانی حالم خوب نبود چونکه زیرا 🤣
ولی خب کلا از غمگین بودن هیچ حسی بدتر نیست
(بدبخت اون سوسکه🤣)
اره...امیدوارم یروز بشه هممون حالمون خوب باشه... 🎈✨
اره خیلی بدبخته...یه بار حتی عکسشم گرفته بودم ولی از گوشیم پاکیده🤡😅
منظورم از ترسه🤌🏻😂🤷🏻♀️
نگران نباش نجات پیدا می کنی🤣
😂
غش😂
من سوسک ببینم از خونه میرم بیرون ۱۲۳تا قفل میزنم به خونه تا۱۴۹سال دیگه هم نمیرم تو خونه:/
از اسم کانالت یاد چئون سوجین توی فیلم پنت هاوس افتادم😂
دیدی فیلمشو؟🤨
اگه ندیدی ببین ارزش دیدن داره ولی خیلی اعصاب خورد کنه🤣🤣🤣🤣
من اعصاب پنت هاوس ندارم .😂
ج چ : زنگ میزنم ب بابام 😐
روش جالبیه🤣
یس 🤣🤣
شت😐
جیغ میکشم 😂😅
🤣👍