가서 보러 가야 할 애니메이션을 말하러 왔어요😍🤩
10 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
가서 보러 가야 할 애니메이션을 말하러 왔어요😍🤩
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
عالیه 😘😍
عاجی جون 😘
عاشق جنیم 🤩😍
به تستای منم سر بزن عاجی جون 🤩🤗
میسی عالی بودن عاجی🤩🥺
من جنی ۱۲
عاشق رفتن به ژاپن و کره
بایستم توی بی تی اس ^ ته ته جی هوپ شوگول جین و کوک
توی بلک پینک =جنی
البته همشونو دوست دارم ولی جنی رو یکم بیشتر مرسی عاجیم شدی
آها خواهش
بایستم تو بی تی اس:نامجون
بایستم تو بلک پینک:جنی و لیسا
منم عاشق رفتم به کره ام
خیلی خوب بودن....🙃🙃🙃 👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻
🙂🤩💖میسی
عاجی میسی
عاره چرا کِ نَ؟🙂
جنیسا ۱۵😊 و شما؟
خوبهههههه ♡
❤🙂
تووووو اوتاکویییییییی منمم اوتاکویوم و بلینک وارمی عالیههههههه عاااام راستی تو کره ای بلدی من فق یکیییییییمممممم بلدم مرسی که گذاشتی لاو و ژاپنی بلدی من بلدممم مرسی گذاشتی
اره لاو هر ۳ هستم و یه کم هم ژاپنی بلدم
ولی کره ای تا جایی ک بتونم میتونم ترجمه کنم و بنویسم😅😅💞💕💓