---------
5 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
---------
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
کااااااممممممممممملااااااااااا ENFP هستییییییییی
تعداد پاسخ صحیح5
تعداد پاسخ غلط0
من که ESFJ ام! الله اکبرررررررررر!!!!!!!!! "تایپ دوستمه فکر کنم تاثیرات اون باشه"
یااااخداااا😂😂
الفاتحه
دوستان فقط این کاملا درست نیست
باتشکر
اصلاااااا نیستیییییییی
_درسته من intp ام
مبارکههههه
کااااااممممممممممملااااااااااا ENFP هستییییییییی
بله چون enfp عم
عههههههههههههه
عهههههههههه لوناعلیییییییی
عوا سلامم
کاملا ای ان اف پی هستی
ولی من ای اس تی پی ام
عهههههههه
ای جوجوعلییییییی
سلام دوستان یک سوال اگه میدونید لطفا جواب بدید
تایپ های شخصیتی ای که توشون x هست این x به چه معنیه ؟؟
در هر جایگاهی که قرار داره یعنی هر دو عنوان اون جایگاه رو داره مقلا هم عاطفی هم منطقی
اوکی
ممنون 😊
کااااااممممممممممملااااااااااا ENFP هستییییییییی
ودف من entpام
ببین داداشم
کاملا درست نی
منم esfj
کاملاenfpهستی
Enxpام
آهان
تقریبا ای ان اف پی هستی
قبلا ای ان اف پی بودم
اوووووووو