2 سال پیش 11 اسلاید 1,098 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی کیپاپ (K-pop)

نظرات بازدیدکنندگان (20)
  • عالی بود🌷
    ________________________________
    یه قرعه کشی ۴۰۰۰۰ امتیازی داریم😉
    هر شانس فقط ۳۰۰ امتیاز 🥳😁😇
    پس بدووو شرکت کن تا از قرعه عقب نمونی😍👌🏻
    به نظرسنجیم(قرعه کشی)سر بزنید🌱✨
    پین‌؟ادمین اگه‌ ناراحت‌ شدی‌ پاک کن

  • یه سوال شاید الان بگید چرا اینو میپرسی یا بگی معلوم نیست؟ و اینا
    یعنی باهم دیگه آهنگ نمیدن؟

    • امکانش هست که باهم اهنگ بدن و بلک پینک یک کامبک داشته باشه ولی خب فعلا که اعضا رو فعالیت های سولو خودشون تمرکز کردن و خبری از بلک پینک نیست

    • مرسی😊

  • عالیییی شوعری نگفته بودی انقد پستای مفید میدی✅🤡

    • عیبابا شوما لوطف دارین خانومی♡
      ولی این مال قبله الان زیادی ناقصه😂

  • یعنی؟
    تمدید کردن؟؟؟؟🥺

    • اره فعالیت های گروهیشون رو نه برای فعالیت های سولو

    • وایییی😭
      ممنون.....

  • روزی که بیانیه وای جی اومد واقعا خوشحال شدم ( اولین بار بهش نمیگم عنجی )

  • اخیش بالاخره از اون کمپانی......... کمی ازاد شدن

  • کلللللللی کلللی کل بزن

  • من خبری از کمپانی زدن رزی نداشتم شرمنده و ممنون

  • رزی،جیسو و جنی هرسه شون کمپانی دارن.کمپانی جیسو زیر نظر کمپانی برادرشه....
    هنوز خبری از لیسا نیست

  • نه رزی داره کمپانی میزنه از لیسا خبری نیس

    • من خبری ازین ندارم و برای لیسا هم تایید نشده فقط حدس فن هاست

    • رزی‌زد

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.