خب خب دوستان گل امروز اومدیم ناظم جدیدو با قبلیا مقایسه کنیم🗿
7 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
خب خب دوستان گل امروز اومدیم ناظم جدیدو با قبلیا مقایسه کنیم🗿
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
قبول دارید بیشتر معلما موسوین؟!
خودم
مهد کودک حسن پور
پیش دبستانی حسن پور و امیریان
اول صوفی
دوم امیریان
سوم عظیمی
چهارم نصیری
پنجم اسماعیلی
ششم ارشدی
هفتم کلی داشتیم موسوی و ....
هشتمم کلی داشتیم مثلا صیادی
نهمم کلی داشتیم🗿💅
فکر کنم خانم صمدی یا یه چیز دیگه بود ... یادم نمیاد🌚
صالحی(خاله الهام)
معدن کن
ارمندپیشه
رمضانی
عربگری
توده روستا
سادات رسول
معلم کلاس اولم خانوم بابایی 🥲
مهد کودک ما بهش میگفتیم خاله ستاره
اول صدیقه غلامی
دوم شایسته بهزادنیا و......
نرفتم مهد کودک
کباس اول خانم ممیز
اول: خانم سلطانی
دوم: خانم وقایعی
سوم: خانم وفایی
چهارم(الان):زیاری
مهد کودک:خاله الهام
اول: خانم طالبی
دوم:خانم عبدالهی
سوم:خانم ضیغم زاده
چهارم: خانم سرجوقیان
پنجمم که الان باشه:خانم صلاحی
اسماشونو میدونم ولی شاید دوست نداشته باشن بگم
عالی 🌝