ناظر قوانین رعایت شده لطفا رد نکن
8 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
ناظر قوانین رعایت شده لطفا رد نکن
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
ینی میشه تا قبل بهمن ماه 1k شم؟~☆
بک میدم~♡
حمایت؟ :>~♡
ادمین میشه پین شه؟^^
واییییییی حققققق مخصوصا اون حرص خوردن بخاطر اینکه بعضی ها به انیمه میگن کارتون
نمیتونم کیکی تو مانهوا wee رو زنده کنم
من مانهوا نمیخونم متاسفانه😁
ولی مانهوا ریزه میزه ی چیز دیگس عکس کیکی خداس خیلی کراشه
حرف حقققق
اره
همش حق بود والا🥲😂
آره:)
یه چنتا از سکانسای اتک و به اونایی که میگن انیمه کارتونه نشون بدین تضمینی🤝🏻😂
حق
حاضرم عصبی بشم که به انیمه میگن انیمیشن یا کارتون تا واسشون فرقشون رو توضیح بدم یا بگم انیمه چیه😑
منی که سر این موضوع حرص میخورم
حق😔
......
ماشالا همش حق بود..
واقعا
انيمه با زيرنويس عاقلانه و سالمانه پيدا نميكنى و با دوبله ميبينى🤡
آخه چجوریی😂😭
من قبلنا انیمه با دوبله پیدا نمیکردم زیرنویس میدیدم
(یعنی اوایل عادت نداشتم زیرنویس ببینم، دوران جاهلیت بود دیگه!)
بعد چجوری شما زیرنویس پیدا نمیکنید با دوبله میبینید؟🗿
بعله بعضی از انیمه هارو با زیرنویس پیدا نمیکنم
مثلا تناسخ یک بیکار فقط دوبلش هست چون زیرنویس بدون سانسوره