2 سال پیش 4 اسلاید 699 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی خودشناسی و شخصیت شناسی

نظرات بازدیدکنندگان (18)
  • نه..درونگرا نیستی.

    تعداد پاسخ صحیح2
    تعداد پاسخ غلط2
    میدونم enfp ام

  • والا هیشکی قبولم نداره
    توتستای برونگرا میگه درونگرام
    تو دستای درونگرا میگه بهم برونگرا
    میان گرام نیستم چون اونم همینارو گفت

    ؟؟؟من چیم؟؟؟؟

  • نه درونگرا نیستی...
    خودمم میدونستم همینجوری الکی اومدم ببینم جواب چی میشه😂تایپمم ENFP هستش

  • سوالات ربطی به درونگرایی و برونگرایی نداشت حقیقتا .

  • سوالاتت اصلا ربطی به درونگرا یا برونگرا بودن نداشت:/// دفاع از خودمون در مقابل بقیه چه ربطی به درونگرا و برونگرا بودن داره؟ بستگی به شخصیت اون طرف دارن و اینکه بعد از اینکه کات کرده چه واکنشی داره بستگی به وابستگی اون طرف به اکسش داره و اینکه چقدر احساسیه اصن نمیفهمم چطوری با سه تا سوال بی ربط نتیجه گیری کردی

    • خب شما به عنوان سرگرمی حسابش کنید میتونید برید تست mbti‌‌بدید که اون درست حسابی میگه که درونگرا هستی یانه پس لطفا الکی ناراحتش نکن تازه اومده تو تستچی

  • نه..درونگرا نیستی.
    معیار هات درست نبودن راستش.. من ۸۷ درصد درونگرام، ولی نه باتوجه به اینکه بخوام از حقم دفاع کنم یا نه و..

    • دقیقا+++

    • بابا بیچاره زیاد اطلاعات جمع نکرده یه اشتباه کوچیکو چرا اینقدر بزرگش میکنید

    • بزرگش نکردم، فقط نظرمو گفتم.

  • بچه نتیجه رو تا کامنت ها بگین.

  • سلام مرسی بابت تست 🌺🌺🌺💜💜💖
    فضولی نباشه
    آرمی یا بلینک یا کیپاپر نیستی ؟😅😺

    • سلام عزیزم.من هم آرمی هستم هم بلینک ولی بی تی اس رو یکم بیشتر دوست دارم.

    • آهان منم
      مایل به دوستی ؟💜
      من تازه ۲۰ دقیقه پیش عضو شدم😺

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.