3 سال پیش 6 اسلاید 1,938 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی کیپاپ (K-pop)

نظرات بازدیدکنندگان (27)
  • ۱۹‌ساعت‌از‌انتشار‌موزیک‌ویدیو‌میگذره‌و‌نزدیک‌۲۰‌میلیون‌ویو‌خورده،این‌عالیه
    ولی‌اهنگ‌اون‌چیزی‌نبود‌که‌انتظارشو‌داشتیم،بجز‌پارت‌رپ‌روکا‌و‌اسا،بقیه‌اعضا‌زیاد‌نتونستن‌استعدادشونو‌نشون‌بدن،سبک‌استایلشون‌شبیه‌بلک‌پینکو‌اسپا‌بود،دنسشونم‌خیلی‌جاهاش‌مثل‌دنس‌بقیه‌ایدلا‌بود،صحنه‌ها‌ی‌موزیک‌ویدیوشونم‌‌شبیه‌موزیک‌ویدیو‌ایدلای‌دیگه‌بود،واقعا‌وای‌جی‌قدر‌استعدادشونو‌نمیدونه،لیریک‌هم‌یکی‌دوجاش‌بی‌معنی‌بود

    • منم باهات موافقم

    • درسته

  • رسما خودمو ج*ر دادم تا بفهمم معنی اون پارت بی کلام تیزر چی میشه بعد ام وی اومد دیدم کلا بی کلام بوده اون پارت🤡💔

  • ام وی سه ساعت پیش منتشر شد
    ذوققق

  • واقعا خوشحالم آهیون برمیگرده

  • یه چیز بگم
    چرا من توی هیچ کدوم اثری از عضو چهارده ساله نمیبینم(فنشون نیستم اعضا رو نمیشناسم.💔😂)

    • چیکیتا مکنه اشونه دیگه

    • میدونم ولی چهره ش رو نمیشناسم

    • اگه تست های ویژوال رو ببینی راحت میتونی بشناسیشون

    • عه اوکی ملسی💖

  • میدࢫنستیں تآ یك ڪآ شدں بك میدم. . .
    🗯️سࢫ پیں میڪنۍ دید꯭ہ شم خصگلہ !

  • از اونجایی که سانگ رایتر ها و آهنگساز های وای جی محشرن پس قطعا بذاره آهنگ خیلی خوبی باشه ولی یه حسی بهم میگه اهنگاشون قراره امیدبخش و راجب زندگی و اینا باشه

  • میشه پست اخرمو لایک کنین؟
    اگه لایک کنین لایک میکنم
    ادمین ساری بابت تبلیغ پین میکنی؟

  • فردا تولدمه. جر

  • عررررر😭💗

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.