نظر خودمو اوردم اگه فندوم ها صفت داشتن چی میشدن
5 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
نظر خودمو اوردم اگه فندوم ها صفت داشتن چی میشدن
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
تست زیبآیی بࢫد مثل خودت;
★فآلࢫڪنیںبكمیدم
ادمیں صآࢪۍ بآبت ىْْبلیغ,پ꯭ىن خصگلم؟
فقط کیپاپ بود؟
نه خارج از کیپاپم هست
تو پارت بعد از خانندهایی که فنشید بهم بگید میزارم
پینگ نیس پینکههههه
عزیزم توی اینگیلیسی پینگ خوندت میشه
اگه من اشتباه کردم عذر
pink=صورتی
من اشتباه کردم اخه اخرش به جای k فک کردم g هستش
عذر
اشکال نداره♡
آرمی💜🦋
واس اکسو ال صبور ترین خیلی درست تره نسبت به آروم ترین....
+++
درسته اینو میدونم اگه دفت داشته باشین گفتم از نظر خودم
دقت*
به شدت حق
اکسوال 🫠
ولی بیلی ربطی ب کیپاپ نداشت😐
درسته اما چون تو پارت بعد قراره خارج از کیپاپم بزارم
بیلی رو اینجا گذاشتم
بعد چهار تا بودن سه تاشون برای کیپاپ بود
به خاطر همین تو قسمت کیپاپ زدمش :)
عاها اکی:))
الن دقت کردم😂
هوم به اکسوال صبور ترین فندوم هم میگن🙃🙃
++