3 سال پیش 6 اسلاید 1,380 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی کیپاپ (K-pop)

نظرات بازدیدکنندگان (36)
  • میدونستین این اکـانت بک میده؟ ادمین پین؟

  • ★نظرسنجیم‌چک‌لدفا؟
    برین‌꯭تو‌نظرسنجیم‌کرم‌بریزیدد))
    ☄عاا‌صاری‌بابت‌تبلیغ‌پین‌خصگلم؟

  • فیس صددرصد کارینا
    اصلا دنس لیسا رو با کسی مقایسه نکنین بهترهه
    رپر اگه جنی نباشه من رپ کیو بسپندم؟؟
    ووکال فقط رزی
    رپ هم شوگا هم چانگبین

  • دنسر بین مومو و لیسا قطعا لیسا
    بین رزی و جیهیو صد در صد رزی
    بین سویون و جنی. بی شک جنی
    این نظر منه و به بقیه توهین نکردم بر عکس ادمین که همیشه به ووکال لیسا کار داره

    • اوکیه چون گفتی نظر شخصیه خودته 🤷🏻‍♀️
      ولش کاش اینقدر تعصب بخرج ندی

  • فکر کنم بنگچان و سوهو رو باهم مقایسه کنن شاید هم نه

  • جیسو و جویی رو دیدم که مقایسه میکنن..

  • جیسو و جویی رو دیدم که مقایسه میکنن..

  • من خودم به شخصه زیاد دیدم چن و بکهیون رو با هم مقایسه میکنن
    و خب منم رپ هان رو بیشتر دوست دارم ولی خش صدای چانگبین خیلی فوق العادس اصن عالیه
    به هر حال هر آیدلی زیبایی خودشو داره:)

    • چن و بک روهم دیدم ولی خب این بیشتر کار بقیه کیپاپراس اری ها اینارو باهم مقایسه نمیکنن

    • دقیقا:)

  • نظر خودم:
    وونی
    لیلی
    مومو
    سویون
    جیهیو
    سبک رپ شوگارو بیشتر میپسندم اما خب چانگبین سریعتر رپ میکنه

  • همه سر اینکه چانگبین رپش بهتره یا شوگا دعوا میکنن من که فک میکنم رپ نامجون و هان از همه بهتره(توهین نمیکنم نظرمه فقط)

    • رپ شوگا از نامجون سریع تر و بهتره

    • میدونم

    • راجب هان موافقم رپشو از چانگبین بیشتر دوس دارم🤝

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.