درود و سلام فراوان :) این دفعه با مود و رفتار تایپ ها یعنی گروه تحلیلگران..پارت بعدی هم آرمانگرا ها!
8 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
درود و سلام فراوان :) این دفعه با مود و رفتار تایپ ها یعنی گروه تحلیلگران..پارت بعدی هم آرمانگرا ها!
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
Intp عم و همه شون مود من بود💖🗿
خیلی خوب! 🗿💖🪄
پرفکت😐
سلام انیشتین هستم😂💜
انیشتین های بزرگی میبینیم! 😂🌝
😂🤍
مامانم esfj خودم intp بابام istj آیا زندگی یک n با دوتا s سخت نیست ؟همینطور j
سخت ترین نوع زندگی: 🌝😂
و یه بنفش اینجا گیر کرده...
به انیشتین سلام کنید
واقعا هم تو کلاس لقبم انیشتینه
خودم intp دوستم entp
ببینین فکر کنم تنها intp ای هستم که از انیمه و گربه خوشم نمیاد
جالب!
خبر بزرگ! یک INTP گربه و انیمه دوست نداره 😂🌝
واکنش خبر نگار ها: خب امروز قراره تلویزیون بترکه!
تیتر اول اخبار:آخرالزمان mbti یک intp اعتراف کرد گربه دوست ندارد .قدم بعدی چیست؟آیا entp ها شوخ طبع نیستند؟
اف بی آی: سنگین بود...🤡😭😂
من خودم INTP مامانم ESFJ😭😂 دو تا از دوستام که خیلی بهم نزدیکن اونام INTP هستن 🗿👍🏻
ماما منم esfj ئه بابام istj خودم intp اشک کامل
دوستمم entp
INTP ها هم رو پیدا میکنن 🌝🪄
فکر کنم اولین intp هستم که از گربه خوشم نمیاد😂
خبر جدید به دست ما رسید!
یک INTP پیدا شده که از گربه خوشش نمیاد 😂🌝👣
این خبر به ندرت به گوش ما میرسه 😂🪄
کلا من میونه خوبی با حیوون ها ندارم:/
میشه infp هم بزاریی؟؟
الان هستش! میتونی ببینی!
مرسییییی
واوو
intp ام
آلبرت انیشتین! 🌞😂
پارت بعدی تایپ ENFJرو هم بزار 💗
الان هستش!
الان میرم میبینم😂
آلبرت انیشتینم
خدا نکنه من گربه ببینم که روانی میشم و گربه از شدت محبت زیاد تشنج میکنه😂😐
الو؟ اف بی آی؟ 😂👣