3 سال پیش 4 اسلاید 890 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سایر

نظرات بازدیدکنندگان (49)
  • بد ترین خاطرم واسه کلاس ششم بود که اونموقع نمره نمیدادن میگفتن خیلی خوب خوب قابل ق نیاز ب
    و منی که درسم خوب بود و تو امتحان ریاضی از 19 تا سوال 3 تا غلط 25 صدم داشتم شدم خوب
    واقعا حقم نبود در صورتی که ینفر 5 تا غلز داشت شد خیلی خوب

    • آره،بعضی از معلما با آدم لج میکنن
      همش باید نازشونو بکشی

  • خیلیییی حق بووددد
    ولی اون زمانی که که معلم /ناظم و... باهات لج کنه و بهت کمتر از نمره ای ک حقت بوده رو بده...

  • درسته اما بعضی از معلم ها اینجوری نیستند، درسته ؟

  • من کلا تو مدرسه حالم خوبه و اتفاق بدی برام نمیفته🗿✌🏼
    تاحالا هیچ کودوم از این قوانین هم تجربه نکردم و مدرسه اینقدرام بد نی‌....

    • اااااوو ولی ببرای خیلیا از جمله خودم اتفاق افتاده

  • سلام
    من تازه اومدم تو تستچی لطفا کمکم کنید بالا برم

  • با استفاده از تجربیات بقیه به این نتیجه رسیدم که...
    مدرسه افسردگی میاره

    • نه!نمیاره!لطفا انقدر از مدرسه بد نگو من عاشقشم و توش بهم خوش میگذره🗿👌🏼یذره تلاش کنید مدرسه رو برا خودتون بهتر کنید:خوش اخلاق باش، با افراد درس خون و مهربون دوست شو، درس‌خون باش، تو کلاس فعال باش و به دیگران بدی نکن و همه رو بخندون!

    • وقتی رابطه تاریخ انقضا داره،وقتی نابرابری وجود داره،وقتی اینکه فقط نمره بگیری
      اینا توی مدرسه ها وجود داره
      نمیگم بده با توجه به تجربیات بقیه افسردگی میاره
      من خودم درس خون کلاسم ولی به موقعش منفی میشم(منظورمو گرفتی؟)
      نظر هرکس به مدرسه متفاوته فرزندم...🗿

    • چه فایده؟وقتی بقیه ازت سوء استفاده بکنن؟

    • مدرسه افسردگی نمیاره شاید اتفاق هایی بیفته که آدمو خیییییلی ناراحت کنه برای منم خیلی پیش اومده ولی سعی میکنم همیشه خوشحال باشم شاید نتونم ولی سعیم رو میکنم❤️❤️✌️

    • اینکه همیشه با ینفر باشی حتما آسیب بهت میزنه
      اما اینکه تو هر شرایطی خوشحال باشی یه هنره چون هرکسی نمیتونی این کارو انجام بده

  • مدارس ایران فقط یه مشت افسرده پرورش میده

  • میدونی این تستو باید طلا گرفت؟!

    • طلا چیه الماسسسس

  • حقققق

  • خیلی حق بود:)💔

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.