3 سال پیش 4 اسلاید 2,050 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی کیپاپ (K-pop)

نظرات بازدیدکنندگان (45)
  • بک میدهم❥
    پینـــــــ؟ (๑°3°๑)

  • نمیدونم حسم بده یا خوب ولی توی اون برنامه دلم بیشتر برای هوسوک سوخت تا جیمین ، درسته که جیمین دردش اومد ولی اگه ویدیوش رو دیده باشید کلا چنددقیقه هوبی رو از جمع انداختن بیرون چون به سر جیمین ضربه زده بود..دلم میخواست همون چکش رو بگیرم بزنم تو سر اون مرده
    خداروشکر یکی از آیدلای کیپاپ انتقامم رو بجام گرفت🦆

  • مینا رو باید بدیم هرروز هفته..

  • اونایی ک متهم ب قلدی کردن و باعث نابودیه احساس یک فرد،و متلاشی شدن یک گروه شدن بدتر بودن تو این لیست🗿💔حق نداشتن رویای دیگری رو ازش بگیرن:/!

  • ولی سوجین واقعا این حقش نبود🤧💔
    سر ماجرای جی-مین هم خیلی حرص خوردم🤡

  • دلم برای جیهوپ سوخت...

  • قضیه جیمین و مینا خیلی بده واقعا زندگی برای جیمین جهنم شده بود...

  • نمی دونید برای بی تی اس اسم برنامش چیه¿

  • کاری که با لیسا کردن البته شاید چون بایسم هست چنین حسی رو دارم

    • اوهوم
      اعتماد کنی و بهت خیانت کنن واقعا حس بدیه
      و منی که تو بازی به داداشم اعتماد کردم و اون تقلب کرد🗿

    • تازه بیشتر از اعتماد بوده خیلی باهاش صمیمی بوده و باهاش مثل دوست بوده

  • حس میکنم اون میناعه یه چیزی میزده

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.