3 سال پیش 10 اسلاید 1,011 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی هری پاتر

نظرات بازدیدکنندگان (35)
  • سلام‌من‌‌‌شاگرد‌بانک‌پلوتو‌هستم‌نیازی‌به‌بانک‌داری‌ما‌بهت‌سود‌میدیم‌برات‌نگهداری‌میکنیم‌شاگرد‌قبول‌میکنیم‌همه‌ی‌اینا‌با‌امتیازه‌با‌شاگردامون‌هفته‌ای‌70امتیاز میدیم‌اگر‌میخوای‌بیشتر‌بدونی‌برو‌توی‌تستا‌و‌تست"بانک‌پلوتو!؟" *برای اطلاعات بیشتر به پیوی بیاید، پست در اکانت من نیست* _ادمین پین؟

  • چ ج:فرد جوون بود اما زندش نمیکنم سدریک بهتره😐سدریک جوون بودبازم زندش نمیکنم تانکس بهتره تانکس تازه مادر شده بود ولی نمیشه تنها زندش کرد لوپین تازه پدر شده بود بازم نمیشه تنها زندش کردسیریوس تازه میخواست یه زندگی خوبو تجربه کنه ولی همون دنیا جاش بهتره اسنیپ یه قهرمان بود ولی بره پیش لیلی حالشو ببره دابی کیوت بود ولی گزینه های بهتری هست هدویگ حیوونکی گنا داشت ولی گزینه های بهتری هست لیلیو زنده نمیکنم بی فانوس بره با جیمز اسکولش حال کنه😐دامبلدور پیر بود،در نهایت بلا رو زنده میکنم چون مرگخو%ارم😂

  • این انتخاب خیلی سختیه
    سیریوس خوبه ریموس گناه داشت ولی نمیشه اینو تنها زنده ش کرد گناه داره چقدر وقت دیگه تتها زندگی کنه لیلی خوبه جیمز حالا چندان مرده و زنده ش فرقی به حالم نکرده مرلین خوبه ریگی خدا بیامرزم جوون مرگ شد چمیدونم والا سدریک بدبخت که از ریگی م جوون مرگ تر شد پس
    فردو چون جرج گناه داره🤝

  • همشونو 😝😝😝


    حال کنید 😌😌😌
    گزینه جدید اختراع کردم 😎😎😎

  • یا فرد یا اسنیپ یا تانکس یا لوپین یا دابی یا سدریک

  • یا فرد یا اسنیپ:)

  • بد عنق واقعا تو فیلم نبود؟
    بود؟
    (وی حافظه ماهی دارد و اصلا یادش نمی‌آید کدام ها بودند و کدام ها نبودند)

    • به بد عنق حذف شده بود

    • اوه...

  • بدون شک.....
    فرد...
    فرد هنوز جوان بود...
    فرد بهترین برادرش...جرج!
    این دوتا کنار هم میتونن....
    فرد نیاز داره به زندگی ادامه بده!!
    اون هنوز زودش بوددد

    • با مرگ فرد یه نفر نمرد .... دو نفر مردن ... یکی زنده بود ولی آیا زندگی می کرد ؟

    • 😞

  • سوروس...

  • اسنیپ💔Always

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.