های گایز! بچه ها بیاین با شخصیت مورد علاقتون مصاحبه کنید! 😉
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
های گایز! بچه ها بیاین با شخصیت مورد علاقتون مصاحبه کنید! 😉
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
من:خب مصاحبه چطور بود🙂
هرماینی:خیلی عالی بود خیلی باهاش حال کردم فکر کنم دوست های خیلی خوبی میشیم😍🤩
من:واووو 🤩
🥂❤
😀😀😀
خیلی عالی بود
مرسی
من:خب مصاحبه چطور بود🙂
هرماینی:خیلی عالی بود خیلی باهاش حال کردم فکر کنم دوست های خیلی خوبی میشیم😍🤩
من:واووو 🤩
خب بچه ها این فقط برای سرگرمی بود وگرنه هرماینی تمام طرفدار هاشو دوست داره😉
مجموع امتیاز شما120 امتیاز
اگر پسندیدی، لایک کن و به سازنده انرژی
لایک کردم
مرسی 🖤
من:خب مصاحبه چطور بود🙂
هرماینی:خوب بود بچه خوبی بود🙂
من:اها!
خب بچه ها این فقط برای سرگرمی بود وگرنه هرماینی تمام طرفدار هاشو دوست داره😉
از رون بدم میاد 😅
😅
با هرماینی دوست شدم یوهووو
یوهووووو😁😁
وی از ذوق درگذشت*
اگه دوست داری تو مسابقه ام هم شرکت کن😊
خدانکنه 😅
حتماااا
تنکیو🥰😄
شرکت کردم:)
مرسی😘
من:خب مصاحبه چطور بود🙂
هرماینی:خوب بود بچه خوبی بود🙂
من:اها!
خب بچه ها این فقط برای سرگرمی بود وگرنه هرماینی تمام طرفدار هاشو دوست داره😉