3 سال پیش 8 اسلاید 17,085 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی کیپاپ (K-pop)

نظرات بازدیدکنندگان (41)
  • دو تا 3 گذاشتی
    از 5 هم پریدی 8
    زیباست😀✳️

  • محبوب ترین عضو؟
    همشون با هم بهترین و محبوب ترین گروه رو ساختن :)

  • اونا باهم بیشتر میدرخشن🙂

  • جیننن نامجونننن جیهوپپپپپپ
    همشونننننن
    عررررر

  • هوپی🥲

  • نامجون آرام

  • مگه هوپی رقصنده اصلی نی؟
    آخه اون بهترین دنسر کیپاپ شده

    • جیهوپ بهترین دنسر کیپاپ نیس بهترین دنسر بی تی اسه. لید دنسره. و جزو پنج تا دنسر برتر کیپاپه

    • چرا اون رقصنده اصلیه

    • خیر رقصنده اصلی جیمینه اما رقص هوبی بهتره و امسال بهترین رقصنده جیمینه

    • ببین یه دنسر لاین داریم که میشن هوپی و کوک و جیمین
      منم تا جایی ک شنیدم هوپی لیدر دنسه ولی جیمینم دنسر اصلیه

    • آها ممنون از توضیحتون💖🙂

    • همه میدونن که هوپی بهترین دنسر کیپاپه کیو میشناسی که از هوپی بهتر باشه؟

    • آره جیمین شد چون هوپی سربازیه):

      البته بایسم جیمینه

    • خوب پس چرا جیمین و گذاشتن دنسر اصلی؟

  • هوپی دورت بگردم منننن💜💜💜❤❤❤

  • خب نگاه جیمین لقب موچی کیوت قد کوتاه و وو عم بقیش یادم نیست😂

  • نمیدونم چرا نیو‌آرمیا هوبی رو دوست ندارن ، وقتی برای اولین بار دیدمش زیبایی داخل چشماش دیدم که توی چشم هیچکس ندیده بودم..

    • حق گفتی داداشم مخصوصا لبخند های دلرباش ++

    • ++++

    • اينا نمیدونن هوبی چقد مهربونه نمیدونن چقد احساساتیه هیچی نمیدونن موفقیت هاشو نمیدونن اینا نیوآرمی بفکر ظاهرن بفکر قلب پسرا نیستن کلی عشق تو چشاشونه بنظرم براشون اهمیت نزاری قدر نعمتو نمیدونن🙂💔💜

    • پسرم

    • نیو ارمی بودم جیهوپ برام حکم زندگی داشت

    • و الانم زندگیمه

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.