3 سال پیش 7 اسلاید 303 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی کتاب

نظرات بازدیدکنندگان (52)
  • کتاب های جدید همینان ولی نگاه میکنم مال نشر های دیگه رو هم میزارم

  • @Argos
    آره میدونمخوندمش🥲ولی جواب هیچ کدوم از سوال هایی که توی جلد ۸ برات پیش میاد رو نمیده🥲جلد ۱۰ ش داره نوشته میشه حتی انگلیسی‌ش هم الان وجود نداره...راستی اگه مایکل وی رو دوست داری یه کتابچه‌ی کوچولو موچولو داره گفتم شاید نخونده باشیش.. اسمش قانون الجن هشاید هم خونده باشیش..
    ______
    خوندیش؟ 🤯 چراااا ! یعنی معلوم نشد اون نورانی ها کی بودن؟

  • دلم خواست زاده در قفس رو بخونم...

  • سلام
    خوبی؟
    من یه توی بخش جست و جو سرچ کردم پرتقال چون یه مشکلی در مورد سایت پرتقال دارم خواستم از پرتقال خون هاش بپرسم😅
    و اینکه خواستم بدونم سایت مشکل داره یا گوشی من که وقتی می‌خوام نظر بنویسم کد امنیتی نمیاد؟
    اگه می دونی چیکار کنم میشه لطفا بهم بگی؟🥺

    • راستش الان من امتحان کردم برای من جیت و جو کار میکنه احتمالا مشکل از اینترنتت یا گوشیته

    • مرسی🥺❤️

    • تازگیا مایکل وی ۹ هم دراومداهاا 😭😭

    • آره میدونم
      خوندمش🥲
      ولی جواب هیچ کدوم از سوال هایی که توی جلد ۸ برات پیش میاد رو نمیده🥲
      جلد ۱۰ ش داره نوشته میشه حتی انگلیسی‌ش هم الان وجود نداره...
      راستی اگه مایکل وی رو دوست داری یه کتابچه‌ی کوچولو موچولو داره گفتم شاید نخونده باشیش.. اسمش قانون الجن ه
      شاید هم خونده باشیش..

  • سلام
    خوبی؟
    من یه توی بخش جست و جو سرچ کردم پرتقال چون یه مشکلی در مورد سایت پرتقال دارم خواستم از پرتقال خون هاش بپرسم😅
    و اینکه خواستم بدونم سایت مشکل داره یا گوشی من که وقتی می‌خوام نظر بنویسم کد امنیتی نمیاد؟
    اگه می دونی چیکار کنم میشه لطفا بهم بگی؟🥺

  • وایییی دارم اینجا از خوشحالی میرقصممممم.
    مایکل ویییی اومدددد🗿✨✨✨✨✨✨✨✨
    ج.چ:تانرو خیلی دوس داشتم🗿💔 ولی همه رو دوس دارم

    • ارهه منم خیلی خوشحال شدم امیدوارم زودتر به طاقچه بیاد

    • هققق تانرررر🥲💔

    • من اونقدر سر تانر عر زدممم🗿💔🙂

    • آره واقعا🐈✨

  • عالییییی
    اس اول:شخصیتای مورد علاقه من کریسی و مایکل ان،تو زمینه ی شخصیت های مورد علاقه من یکم عجیبم🌚😂ولی ترجیح میدم مایکل و تایلور با هم باشن نمیدونم چرا از کریسی خوشم اومده😂

    • منم ترجیح میدم مایکل با تایلور باشه

    • من طرفدار نیشلم تا آخر

    • من از قدرت نیشل خوشم میاد بخاطر همین طرفدارشم

    • واااو آره نیشل واقعا باحاله👌🏻

    • منم ترجیح میدم مایکل با تایلور باشه
      ___________________________
      واییی میدونی اون وسطا که تسا اومد چقد اعصابمو خورد کرد🥲😂راستی پیشنهاد میکنم یه بار نسخه اصلی کتابو بخونی چون پرتقال خیلی صحنه هایی که مایکل و تایلور با همن رو حذف کرده

    • نسخه اصلی رو خوندممم وای

    • من اوایل اصلا از تسا خوشم نمیومد هنوز هم خوشم نمیاد ولی چه میشه کرد

    • خوبههه پس

    • آره تسا یکم رو مخمه

  • بیست.

  • نوزده.

  • هجده.

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.