این تست به شما کمک میکنه خودتون رو بهتر بشناسین و ببینین درونگرا هستین یا برونگرا. پس لطفا صادقانه پاسخ بدین.
5 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
این تست به شما کمک میکنه خودتون رو بهتر بشناسین و ببینین درونگرا هستین یا برونگرا. پس لطفا صادقانه پاسخ بدین.
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
اوه،تو یه برونگرایی!به معنای واقعی!!!
چقدر درست بود؟؟
مجموع امتیاز شما0 امتیاز
من 80 درصد درونگرام...توی تست MBTI هم تست دادم زده بود 80 درصد...
ولی نتیجه زده یکم... عجب
یه درونگرای واقعی...
چقدر درست بود؟؟
مجموع امتیاز شما170 امتیاز
خیلی درست
درست بوووود😁💞✌🏻
یه درونگرای واقعی...
چقدر درست بود؟؟
مجموع امتیاز شما170 امتیاز
کاملاً درست بود•-•
🦋☺️
یه درونگرای واقعی
چقد درست بود؟؟
مجموع امتیاز:۱۹۵
کاملا درسته...
🦋☺️🩷✨️
خوش بحالتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
یه درونگرای واقعی...
چقدر درست بود
🦋✨️🩷
اوه،تو یه برونگرایی!به معنای واقعی!!!
چقدر درست بود؟؟
درست بود
بیشتر میانگرام ولی خب بیشتر به سمت برونگرا
🩷🦋✨️
دلم سوختت برات
چه نتیجه بدی گرفتی مثل من
یکم برونگرایی،
خیلی درونگرا نیستی..
چقدر درست بود؟؟
کاملا درست بود میانگرام 💫
یه درونگرای واقعی...
چقدر درست بود؟؟
مجموع امتیاز شما163 امتیاز
کاملا درست بود:)
:)))