5 سال پیش 8 اسلاید 227 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی طرفداری

نظرات بازدیدکنندگان (27)
  • خداا خیلی کیوته 😻😻😻😻 میشه لطفاً از شیومین و لوهان و کریس بذاری😻😻

  • من یه آرمی ام ولی میگم که من یه بار یه موزیک ویدیو از اکسو دیدم صدای دی او خیلی هم قشنگه قیافشم خیلی کیوت و بانمکه 😍😍😍

    • اوهوم ... ممنون🖤🔮

    • من عاشق چشم غره هاشم

    • 😹👍

  • خیلیا ب دی او هیت میدن ک اصن قیافت خوب نیس و باید ع گروه بری و ی سری چرت و پرتای دیگ
    قابل توجه هیترا 《شما اگ صدای دی او رو بشنوین غش میکنین انقد خوبه و اصن قیافشم مشکلی نداره و اگ دی او یا ی عضو دگ ع گروه بره گروه دیسبند میشه ک هیچکی نمیره و اکسو ب هیچ وجه دیسبند نمیشه پ بیخودی برا خودتون چرت و پرت نبافین》
    هورا کامبک جدید اکسو تو راهه😸ولی گفته شده ک شاید خیلی طول بکشه تا ساخته بشه ول م همچنان منتظر کامبک جدیدم ک بیاد و برم و لودش کنم😺💝

    • صدای دی او واقعا قشنگ قیافشم خیلی جدی و کیوت چطور نمیدونم

  • سهون💜 ... سوهو💙 ... بک💛

  • عالی بودددد💖💛💖💛💛💛
    من مردم این چرا اینقدر کیوت هست💖💖💛💛💛💛💛💖💛💛
    عالی بود💛💖💛💖💛💖💛💖💛💛💛💛💛💖💛💖💖

  • عالی بود نونا کیمیونگ
    نفر اولیم که تستتو انجام میده کامنت میزاره و لایک میکنه
    دفعه بعدی از لوهان باشه لطفا

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.