3 سال پیش 7 اسلاید 23,347 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سایر

نظرات بازدیدکنندگان (93)
  • من درس میخونم چون باید برم امتحان نهایی رو قبول بشم

  • من درس میخونم چون مجبورم و میخام برم کره کنسرت ااککسسوو فقط اکسو کیبورد ما اکسوالا هم همه جا اکسو ایه

  • من درس میخونم چون که کار را انجام دهد که این خانواده ی
    ودف؟😐☝

  • من درس میخونم چون ستاد راند اما صبر
    😭😂

  • من درس میخونم چون همش من و کوک خیلی خسته شدیم

  • من درس میخونم چون باید برم سرکار توی گروه بی تی اس🥲

    • حتی کیبور گوشی ما ارمیام ارمی شده

  • من درس میخونم چون از تو بیشتر دوست ندارم 😂😂

  • من درس میخونم چون در محل کار تحویل داده...
    ملت کیبورد دارن مام کیبورد داریم🥲😂💔

  • من درس میخونم چون رفیقم ازش خوشش میومد.....
    😂😂😂😂😂 نمی‌فهمم این چیه ؟؟؟؟جرررررر🤣🤣🤣
    باحال بود بزار یکی دیگه بنویسم

    من درس میخونم چون مشتری و برادرش در مورد نظر را در اختیار دارد .....🤣🤣🤣🤣🤣

  • من درس میخونم چون کارش هم به جنی و در نهایت به من مربوط است
    وات د فاز؟🤣

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.