قسمت دوم تقابل های سنگین انیمه ای، برنده ها رو تو کامنتا بگید
8 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
قسمت دوم تقابل های سنگین انیمه ای، برنده ها رو تو کامنتا بگید
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
یعنی ناموسا تیم ایتادوری رو با تیم ناروتو مقایسه می کنی؟🤨
چجوری می تونی سوکونا رو با اینا رو در رو کنی؟😑
اصلا کاشی در سطح جوجو هست؟😕
بک میدم
ادامه قبلی
توکا vs نزوکو: شاید در گذشته توکا چون اول نزوکو نمیدونستم قدرتشو کنترل کنه ولی بعدا که یاد گرفت کنترل کنه نزوکو
نزوکو از توکا قوی تره، هرچند شاید قبلا توکا قوی تر بوده ولی بعداز اینکه نزوکو قدرتش رو به دست آورد توکا در مقابلش هیچ شانسی نداره،این به حقیقته
تیم اتک vs تیم بهشت جهنمیان : مطمئن نیستم ولی احتمالا تیم اتک به خاطر وجود ارن
تیم ناروتو vs تیم جوجوتسو : تیم ناروتو چون تیم جوجوتسو با اینکه قدرت ساکورا و نوبارا برابره ، و هم ناروتو و هم یوجی یه چیز هیولا مانند دارن ، ناروتو علاوه بر کوراما قدرتای دیگه هم داره و ساسکه از فوشیگورو قویتره ، پس تیم جوجوتسو ضعیف تره .
ادامه بالا