هیچی دیگه نصفه شبی دارم تست میسازم😐🤌🏻
12 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
هیچی دیگه نصفه شبی دارم تست میسازم😐🤌🏻
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
تا ⁵⁰⁰تاییم بک میدم
فالو=فالو
به دو تا پستم درمورد مدرسع سر بزنید پشیمون نمیشید♡
پین؟
تا ⁵⁰⁰تاییم بک میدم
فالو=فالو
به دو تا پستم درمورد مدرسع سر بزنید پشیمون نمیشید♡
پین؟
سوال : چرا دیسبند شدن؟
قرار دادشون تموم شد
فقط دو سال قرار داد داشتن؟ :/
دلم گرفت😐💔
مامامیا ماماسیتا کانچرلا
ورساچ اروس ی برند ایتالیایی
ولی من دیر وانابل شدم💔
مانم مومنتاشونو میبینم و اهنگاشونو میگوشم گوریم میگیره😔🤧💔
-اشک💔🥲
لطفا جی فرند بعد از دیسبندی رو هم بزار
باشه گالم🌸
اتفاقا میخواستم بذارم...🦥
مرسی🌟
وانا وان ایز وان توانی وان
همشون دیسبند شدن و اخرشون وان دارن😃😃
میدونم خیلی چرت بودددد😁😁😁
عررر برم سیاه بپوشم🖤
نه گالم اصن چرت نبوددد 👻🌱
😊😊
تستات >>>> وایبت >>>>>
عرر مرسیی🦥🍃
ولی واناوان اگر دیسبند نمیشد الان کینگ کیپاپ بود
اهنگاشون ام ویاشون مومنتاشون همشوننن:)))