ورژن دروانگراشو ساختم گفتم اینم بسازم🌚
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
ورژن دروانگراشو ساختم گفتم اینم بسازم🌚
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
میانگرای رو به درونگرا🌘
آقا من ۹۰ درصد درونگرا هستم 🥺😐
درونگرا
درست می باشد
به نظرم درونگرا و برونگرایی به دوست بودن و بیرون رفتن با بقیه زیاد بستگی نداره یا مثلا حرف زدن زیاد و کم(نمیگم هیچ ربطی نداره)
درونگرایی در اصل بروز ندادن احساساتته و اینکه نتونی و نخوای خیلی از چیزایی که تو ذهنت هست رو به بقیه حتی دوستای نزدیکت بکی
💖👍🏻
عه جالب بود
میانگرا رو به برونگرا
چرا برا همه این میاد:/
ام بی تی ار همین بود😐
میانگرای رو به درونگرا🌘
مجموع امتیاز شما17 امتیاز
کاملاا درستهههه
درونگرا🌚✨
_
عجب💀
برونگرام ❤️❤️❤️❤️
من میانگرای رو به درونگرام ولی این برعکس زده😂
میانگرای رو به برونگرا🌔
خوبه
میانگرای رو به درونگرا... با تست mbti عم مطابقت داشت ...