خب سلام امیدوارم کپی نباشه چون من کپی نکردم و اگه خوشتون اومد لایک کنید.
(۱) باب اسفنجی کارتون سرگرم کننده و شادی است اما در عین حال یک سری تئوری تاریک نیز در مورد آن وجود دارد، یکی از آنها این است که شهر بیکینی باتم به در طول جنگ سرد به دلیل یک سری آزمایشات هستهای به قعر دریا رفته است. به همین خاطر است که شهروندان این شهر همگی موجودات عجیب و غریب جهش یافته هستند.
(۲) این تئوری خودمه که شاید جایی دیده باشینش.امکان داره که مردم بیکینی باتم با استفاده از مو.اد مخ.د.ر رفتارشون اینجوری شده،یعنی دلیل شنگول بودن و ساده بودن باب اسفنجی تو این سن(در واقع باب اسفنجی کوچیک نیست)و شاید دلیل آرام بودن پاتریک و بی تفاوت بودن و سرخوش بودن جفتشون این بوده باشه.که البته به نظر من خیلی منطقی نیست.
(۳) این تئوری میگه که چون که اسفنج ها جنسیت ندارن میتونن همشون تولید م.ثل کنن و بعد از فصل اول که باب اسفنجی میمیره، در قسمت بعدی به جای خودش(پسرش )رو مشاهده می کنیم، چرا؟ خب اگر دقت کنید باب اسفنجی شنگول و ساده هست ولی در فصل دوم خیلی زیادی خن.گ و بچه شده جوری که انگار بچه هست.
این تئوری میگه که آقای خرچنگ به دو دلیل نمیخواد فرمول همبرگر خرچنگی لو بره : ۱چون از خرچنگه و بقیه خرچنگارو کشته برای این و برای این نمیگه چون خودش فقط مونده و مردم اونو میکشن. دلیل: اوی یه قسمت در حال خوردن همبرگراش هست میگه: پس من این مزه رو میدم
۲ از گوشت نهنگه و اون رو از کشتن مادر پرل دخترش( اسمشو درست گفتم؟)به دست اورده و منتظره اون هم بزرگ بشه تا بتونه این کار رو با اون هم بکنه. دلیل: دلیل محکی هنوز نداریم ولی خب ما هیچوقت هیچ نهنگی به پرل تو ی سریال ندیدیم. ولی خودم خیلی این تئوری رو قبول ندارم.
تموم شد اگه خوشت اومده لایک کن و بقیه تست هام سر بزن راستی نتیجه چالشه.
از کارتون باب اسفنجی این انتظار رو نداشتم 🫡
دوستان اگر میشه توی نظرسنجیم شرکت و به تست های دیگم هم سر بزنید ☺️
اس چهار=خود سازنده کارتون گفت که نه همچین چیزی نیست و قبلش یکی از مشتری ها گفت:(اه من این همبرگر رو نمیخورم مزه خرچنگ پیر میده)
نمیدونم راستش خیلی منطقیه که همچین چیزی باشه با این فکت جدیدی که گفتی ولی حرف حرف سازنده هست😅
اوم😁✨
اینم فکت درستیه
اسلاید ۱ غلطه چون اون قسمتی که سندی تاریخ یکی از اجداد باب اسفنجی رو میخونه توی اون داستانی که سندی میخونه شخصیت های باب اسفنجی همین جوری عجیب بودن در حالی که اون داستان خیلی قبل تر از جنگ سرد در قرن ۱۹ اتفاق میوفته