تو بیو قبلیم بعضی حرفا رو نزده بودم و همین.
4 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
تو بیو قبلیم بعضی حرفا رو نزده بودم و همین.
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
هنوزم هستی؟یا نهه؟
کلا از تستچی رفته ولی احتمال اینکه بیاد هست ولی خیلی کم
چرا نمیای پدسگ
دوستان عزیز
ایشون تا وقتی امتحاناش تموم بشه نمیاد و کلا یه مدت محو شده و نمیدونم کی امتحانات تموم میشه
اگه دیدید جواب کامنتاتونو نمیده ناراحت نشید
واسه چند دقیقه اومدم بالاخره ولی دوباره قراره محو شم 🐸
عرض ادب ریکی جاننن✨️😂
سلام شوکا ، همچنین 🦥
چ خبرا؟!🌹
سلامتی
تو چی؟
اگه درسا رو در نظر نگیریم عالیم🌚
مایل ب فرند؟!
البته!
شرمنده یه مدت از تستچی رفته بودم
عالیه.. عوم مشکلی نیست
آیم شوکا.. 15.intp
اند یو؟!
ریکی ۱۴ intp
خوشبختم🦥
همچنیننن
این همه شباهت زیادی نیس؟! همزادمی ب مولا😐😂
😂
چه خبرا؟
نمیدونم تو چه خبر
سلامتی و بیکاری
دیگه منم همینطور ✅
فک کنم ۵ ماهی بشه که نبودم🚶♂️
عیب نداره
سلام داداش ریکی خوبی؟
سلامم خوبم تو خوبی؟
خیلی خیلی ببخشیددد، یه مدت از تستچی رفته بودم
شکر همیشه خوب باشی
عه این حرفو نزن خب منم نبودم😂
دوستان عزیزی که منو از لیست دوستاشون درمیارن. دلیلش چیه؟ یه مدت آف بودم دیدم یکی منو حذف کرد یکی دیگه رو آورده
الانم که آف نیستم هم یه نفر دیگه دوباره همین کار رو کرده
خودمم خیلی دلم میخواد هردوشون رو از لیست دوستان در بیارم ولی یه حس بدی میگیرم و این کارو نمیکنم
ولی شایدم یه روز انجامش دادم(مطمئنم چند نفر میان میگن تو چقدر مغرور و فلانی)
حداقل اگه بهم میگفتین که چیشد این کارو کردین بهتر بود
البته اینم بگم که شما آدمای بدی نیستین ، من فقط یکم زیادی آسیب پذیرم
بیخیال