مدلموکوتاامیدوارمخشتونبیاد:))!
7 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
مدلموکوتاامیدوارمخشتونبیاد:))!
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
خدل موی من چهارمیه:))
موهام پسرونس
مهم اینکه اصلا حوصلهی انجامشونو ندارم😃💔
بـه ایـن مـیـگـن روحـیـه 😂
هانیههههه سممم!
من موهامو پسرونه زدم الان یکمی بلند شده ولی تو حالت پسرونه اس خیلی خوشم میاد
منم دوس دارم موهامو کوتا کنم ولی خب موهام فره بخاطر همین نمیشه
وای موهای فرفری خیلی خوبههه
دلم نمیاد موهامو کوتاه کنم 😑😅
منم🗿🍇
من موهام خیلی بلنده حالا میخوام کوتاهش کنم
ایده نداری اینکه چه مدلی کوتاهش کنم
میخوام تا گردنم باشه
مصری، باب
اگه خورد دوس داری و بهت هم میاد ولف کات بزن(((:
ستون من الان نزدیک دو ماهه کوتاه کردم
کرنلی زدم😁
من باب زدم باھاش چتری ھم بزنی کیوت میشہ🧷
بنظر من مصری بزن باید به فرم صورتت بیاد
اختلاف شدید مدید
پشمام🗿🗿🗿
عختلافات شدید مدید
مو هام کوتاهه ... چه کیوتننننننن
عختلاف شدید ملدقد