هدفم اینه که دور هم جمع باشیم و بازی کنیم و کِیف کنیم و شاد باشیم!(یاد خندوانه افتادم!)
4 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
هدفم اینه که دور هم جمع باشیم و بازی کنیم و کِیف کنیم و شاد باشیم!(یاد خندوانه افتادم!)
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
مکس داریم!
رابین هم داریم
بچّه ها نقش نانسی و جویس داریم لطفأ انتخاب نکنید!
گایز اسم نقشتون رو هم فارسی میتونید بنویسید هم انگلیسی فرقی نمیکنه
جفتش هم میشه!
تو رو خدا نگو که دیگه بازی نمیکنیننننننن 😭😭😭😭😭
متأسفم خیلی وقت پیش تموم شد نصف اون کاربرها هم دیگه آنلاین نیستن😭🥺🖤💔
هعییی 😭
گریه نکننن😭💔
باشه 😭😭
بمیرممممم براتتتت😭
😢🤧❤️
مایک بشم؟
مایک داریم ساری!
ولی اگه نقشی رو میخوای که پسر باشه و دوست دخترش توی بازی باشه، لوکاس خوبه!
ولی سوزی هم میتونی باشی اگه دوست پسر توی بازی میخوای(البتّه تمام شرکت کننده هامون دخترن!😂😂😂)
هر نقشی رو که انتخاب کردی و بعدش من گفتم اوکی برو توی تست آی لاو سو بازیم بگو سلام من...... ام!
اوکی سوزی میشم
نانسی داریم؟؟؟؟
نانسی هم میتونی باشی!
مکس برای چی پروفته؟
نمد
اوکی نانسی میشم
اوکی
اوکی منم مکس:))
@elevenjan
اشکالی نداره عزیزم ولی چرا آنفالو؟
شرمنده دستم خورد الان دنبالت کردم اومده ؟
عیبی نداره عسلم
بله اومد مرسی
خیلی دوست دارم بازی کنم ولی در حال حاضر زیاد به اینترنت دسترسی ندارم نمیتونم بیام تستچی🥲
اشکالی نداره عزیزم ولی چرا آنفالو؟
مکس
میخوای مکس بشی؟
اگه آره اوکیه ولی لطفأ اسم و پروفایلت رو مکس بذار