3 سال پیش 8 اسلاید 1,851 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی اطلاعات عمومی

نظرات بازدیدکنندگان (15)
  • سلام آیا دوست دارید به جمع کمپانی BSA بپیوندید ؟ ♧
    این کمپانی با کمپانی های دیگه فرق داره اینجوری که شما اگه جزو ۳۰ نفر اول باشید به ازای آهنگ اول و دوم ۲ برابر حقوق می گیرید
    اگر میخواید به نظرسنجیم آخرم سر بزنید
    ساری بابت تبلیغ
    خودمون میدونیم ولی مجبوریم
    پین پلیز ؟

  • حالم بده !چیشده خانم؟! حالم بده! حالش بده!!!

  • نمی‌دونم چمه یه حس عجیب راه میرم شعر میگم واسه این آشغالا لباس زرد ست زمین من و تو تلخ مثل همیم
    (جواب چالش)

  • غفوررررر غفورررررر
    حال الانم خیلی خفنهههههه یاع یاع🌚

  • ج‌چ:خاااااابم میاد....خااااااااااابم میاااد
    اما نمیییی تونممم بخاااااابممممم

  • Oh my baby I love
    My baby I love your voice
    Oh my ba ba ba baby baby I love
    Oh my baby I love your voice
    Oh my ba ba ba baby(:

  • منو ۹ملیون نفر همزادیم🙂🦋🩵💔

  • سلام.ما پلیس تستچی هستیم.
    ما جهت منتشر نشدن کامنت ها و تست‌های بی‌محتوا فعالیت می‌کنیم.
    نیاز به ادمین ، ناظر و نگهبان بلاگ داریم.
    جهت عضویت به تیم ما به پیوی مراجعه کنید.

    • ببخشید ولی این کارا اصن نیازی نیست:|ممد و بقیه کارکنان تستچی حواسشون هست به این چیزا بنظرم که بهتره دخالت نکنیم...

  • could make you mad, I could make you scream
    I could make you cry, I could make you leave
    I could make you hate me for everything
    But I can’t make you come back to me
    از آهنگ back to me -the roze

    • متن ترجمش *اونجا جا نشد *
      میتونم عصبانیت کنم، میتونم مجبورت کنم جیغ بزنی
      می توانستم تو را به گریه بیاندازم، می توانم کاری کنم که بروی
      میتونم کاری کنم که به خاطر همه چیز از من متنفر بشی
      ولی نمیتونم مجبورت کنم برگردی پیشم

    • اوک ولی جورییییییی ک من وقتی منتشر شد با این اهنگ عر زدم.
      حق بای.

    • من با این اهنگ عر بزنم یا نزنم؟

    • اوخیی

    • بزن بزن

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.